loading...
دانلود بازی کامپیوتر سریال فیلم ایرانی کارتون دانلود رایگان
تبلیغات شما در اینجا با ماهانه 10000هزار تومان ده هزار تومان


محل تبليغات شما


محل تبليغات شما


محل تبليغات شما


محل تبليغات شما


محل تبليغات شما


آخرین ارسال های انجمن
عرفان بازدید : 388 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

Borderlands 2 ادامه نسخه ی اول و موفقی است که تیم Gearbox در سال ۲۰۰۹ آن را خلق، و ۲K در سرتاسر دنیا توزیع کرد.شماره اول بازی از روندی ساده و خشک پیروی می‌کرد، اسلحه خود را بگیرید و هرچه سر راه دیدید به رگبار ببندید تا به گنجینه سرزمین Pandora برسید. هرچند بازی در چند ساعت ابتدایی حس تازه‌بودن به بازیباز می‌داد، اما در ادامه شاهد تکراری شدن محیط و گیم‌پلی آن بودیم. اما با این همه Borderlands 1 توانست با فروش بیش از ۴ میلیون نسخه در سرتاسر جهان خود را به بازیبازان ثابت و Gearbox را مجاب به ساخت ادامه ی آن کند. 
حال به Borderlands 2 می‌رسیم. این بار همه چیز متفاوت است، از محیط گرفته تا طراحی شخصیت‌های خوب و بد و اسلحه‌ها. داستان بازی پنج سال بعد از اتفاقات Borderlands 1 رخ خواهد داد و شخصی به نام Hand Some Jack آغازگر تمام شلوغی‌ها و خون ریزی‌ها در بازی است. مسابقه‌ای خونین با پاداشی بزرگ فقط برای خوش گذرانی Hands Some Jack برگزار می‌شود و شما در گروهی چهار نفره پا به میدان می‌گذارید و پس از درگیری‌ها و خشونت فراوان پیروز میدان شده، به امید پاداش با ارزش خود می‌روید، اما نه خبری از پاداشی است که برای آن جان کندید و نه خبری از پاداش دهنده یعنی Hand Some Jack. پس از آن شما به سرزمینی به نام Tundra رهسپار می‌شوید، و از آن پس و طی اتفاقاتی هدف اصلی شما کشتن باعث و بانی این بدبختی خواهد بود. نمی‌توان به این زودی در مورد جذاب بودن یا تکراری شدن روند بازی نظر داد، اما می‌توان آن را لذت بخش دانست، زیرا این بار بازی با Co-Op چهار نفره و با گیم پلی نزدیک به ۲۵ تا ۳۵ ساعت، اوقات خوشی را برای شما و دوستانتان در میان خشونت و دنیای پر از هیایو رقم خواهد زد.

 

| نسخه معتبر SKIDROW ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد . |

 

rrrrr دانلود بازی Borderlands 2 برای PC

 

 

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

System: XP , Vista and Windows 7

CPU : 2 GHz dual core 64-bit Intel or AMD processor

RAM : 1 GB or more

Graphic Card :  DirectX 9 compatible 512 MB graphics card, Nvidia 200 series series or AMD Radeon 4000 series

SOUND: Any sound card which supports DirectX 9.0

عرفان بازدید : 340 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

Dogfight 1942 یک بازی شبیه ساز هدایت هوانبردهای جنگی می باشد که در زمان جنگ جهانی دومی در انواع ماموریت های خطرناک از آن ها استفاده می شد . شما می بایست سکان هدایت این هواپیماها را برعهده بگیرید و مراحل بازی را به سلامت پست سر بگذارید . بیش از ۴۰ هواپیمای مختلف را در طی بازی مشاهده خواهید کرد که هریک مناسب شرایطی خاص هستند که ویژگی های هریک از آن ها متفاوت است . هدف هایی که شما می بایست نابود کنید ممکن است برروی هوا ، آب و یا در زمین باشند . همه هواپیما ها در مدل های معتبر و با توجه به مبارزه های جنگی مربوط به جنگ جهانی دوم طراحی شده اند تا بازی به واقعیت نزدیک تر باشد . در ادامه می توانید نسخه معتبر RELOADED این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Dogfight 1942 دانلود بازی Dogfight 1942 برای PC

 

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP/Vista/7

CPU : Pentium 4 1.4 GHz

RAM: 1 GB RAM

Hard Disk Space: 1.8 GB of free hard drive space

Video Card: 256 MB (GeForce 7900 GTX or better)s

DirectX®: DirectX(R) version: 9.0c (included)s


عرفان بازدید : 561 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

Dishonored یک بازی Open-World است. هدف ما در یکی از مأموریت ها، وارد شدن به یک کاخ و کشتن چند هدف است. در ابتدا، ما روی یک ساختمان هستیم و شهر را نگاه می کنیم. دو محافظ در خیابان پایین هستند و حالا باید بدون دیده شدن از کنار آن ها بگذریم. یک قابلیت جالب به نام Blink در Dishonored وجود دارد. با زدن LB (در نسخه X360) منوی قدرت های شما باز می شود (البته در این دمو برای نمایش تمام آن ها، همه قدرت ها در دسترس بودند) و با انتخاب Blink می توانید طی یک چشم به هم زدن، از یک محیط به محیط دیگر بروید و کسی هم شما را نخواهد دید. وارد خیابان می شویم و همانند Thief خیلی مخفیانه حرکت می کنیم.می توانید همانند FPSهای قدیمی PC گردن خود را کج کنید و از پشت یک مانع اطراف را ببینید. فضاسازی شهر بسیار زیبا است و گرافیک تقریباً کارتونی شکل باعث شده که فکر کنید در حال قدم زدن در Artworkهای زیبای بازی هستید. Draw Distance شهر با جزئیات و هنری است. فضای Dishonored از لندن سال ۱۶۶۶ برگرفته شده که اگر با معماری و فضای آن زمان آشنا باشید، می دانید با چه محیط های جالب و صنعتی روبرو خواهیم بود. برای ورود به کاخ، هزاران راه وجود دارند. Dishonored همانند Deus Ex: Human Revolution این اختیار را به شما می دهد که به هر شکلی که دوست داشتید، بازی کنید.

 

Dishonored-SKIDROW

نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد

کرک فیکس RELOADED به پست اضافه شد

 

Dishonored دانلود بازی Dishonored برای PC

 

 

در اینجا شما می توانید انتخاب کنید که او را چطور تعقیب کنید. در دست چپتان نیروی جادویی و یک چاقوی کوچک هم در دست راست دارید. می توانید با مبارزات سنگین به حالت Hack-and-Slash دشمنان را از پا درآورده و پیش بروید و یا می توانید با سیستم جالبی، بازی را متوقف کنید و با انتخاب دشمنان، حرکات تمام شونده روی آن ها انجام دهید. شما همچنین می توانید وارد ذهن مردم و حیوانات هم بشوید و از آن ها برای حرکت در اطراف استفاده کنید و محیط ها را ارزیابی کنید و به طور مثال پس از گذشتن از یک در بسته، ناگهان دوباره در قالب کوروو ظاهر شوید. شما کارهای زیادی با قابلیت های بازی می توانید انجام دهید.

مثلاً می توانید یک مین را به یک موش وصل کنید و در قالب موش قرار گرفته و وارد یک جمعیت بزرگ شوید و به محض رسیدن به آن ها در قالب یک شخص دیگر قرار گرفته و از آنجا فرار کرده و همه جا را منفجر کنید. کار دیگری که می توانید انجام دهید، این است که وقتی دشمن به شما شلیک کرد، بازی را متوقف کنید و وارد ذهن فرد شلیک کننده شوید و با او به سمت گلوله بیایید و باعث شوید که خودش را بکشد! شهر Dunwall مکان جالبی است که می توانید کارهای زیادی در آن انجام دهید. آقای ویکتور آنتونو (Viktor Antonov) کارگردان هنری Arkane است که شهر City 17 را در Half-Life 2 طراحی کرده بود و کار وی در Dishonored همچنان عالی است و فضای شهر بسیار بزرگ و زیبا است. هیچ الکتریسیته ای در Dunwall وجود ندارد. طراحی معماری و لباس ها خیلی ویکتوریایی است.

عرفان بازدید : 580 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی Doom از سری بازی های اکشن یکی از محبوب ترین بازی های نوع خود است که بی شک اگر یکبار آنرا امتحان کنید به آن معتاد می شوید! داستان ویرایش سوم از این بازی هیجان انگیز در سال ۲۱۴۵ و در سیاره مارس آغاز می شود. در این سیاره یک زون نظامی صنعتی بسیار پیشرفته ای ساخته شده است که در آن تحقیقات سری و مهمی از قبیل آزمایشات بیولوژیکی و برخی تست های مرموز روانی رو ی افراد تا ساخت تجهیزات مخرب نظامی و از این قبیل کارها انجام می گیرد. اما به دلایل مبهمی و به طور غیر عمدی این آزمایشات منجر به فاجعه مصیبت باری شد. نیروهای اهریمنی وحشت آور و خونخواری پا به عرصه وجود گذاشتند که حتی به وجود آورندگان آن ها به راحتی قادر به پی بردن به نحوه نابودی آن ها نیستند. پس در این میان کاراکتر اصلی بازی در نقش یک تکاور فضایی ناشناخته برای جلوگیری از حمله این موجودات اهریمنی عازم منطقه می شود تا تلاش خود را برای از بین بردن آنان و جلوگیری از حمله به زمین بکنند.این نسخه شامل DOOM 3 و The Resurrection Evil خواهد بود. همچنین ۷ مضمون جدید نیز در این بازی قرار خواهد داشت. نسخه های DOOM 1 و DOOM 2 نیز در این بازی قرار دارند.

 

Doom 3 BFG Edition-SKIDROW | 4.2 GB

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۱٫۳ گیگابایت به پست افزوده شد

 

DOOM 3 دانلود بازی Doom 3: BFG Edition برای PC

 

عرفان بازدید : 426 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)
Painkiller Hell and Damnation عنوان یک بازی تخیلی اکشن است که هم اکنون آماده دریافت است. راستی سوال است که چرا ناشران بازی های چند رسانه ای بیش از قبل به سمت و سوی بازی های تخیلی روی آورده اند و سوال اصلی آن است که آیا مخاطبان اینگونه بازی ها در حال افزایش است یا اینکه به دنبال راهی برای گسترش ژانر چنین بازی هایی در میان گیمر ها هستند. Painkiller Hell and Damnation را شاید بتواند بت نسخه ی اول آن مقایسه کرد.چنانچه نسخه ی اول این بازی را انجام داده باشید ، حتما از احساس خود برای ما بگویید. خاطراتی پر از ترس و وحشت با یک ژانر اکسن دیوانه وار بود.

 

Painkiller Hell and Damnation-SKIDROW | 4.3 GB

 

Painkiller Hell and Damnation دانلود بازی Painkiller Hell and Damnation برای PC

 

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP SP3, Windows Vista/7

CPU : Intel Core 2 Duo @ 2Ghz / AMD Athlon 64 X2 equivalent

RAM: 2 GB RAM

Hard Disk Space: 6 GB of free space

Video Card: NVIDIA GeForce 8600 / ATI Radeon HD 2600XT (256 MB)s

DirectX®: DirectX 9.0

عرفان بازدید : 480 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

Medal of Honor Warfighter قسمتی جدیدی از سری بازی های MOH می باشد که توسط شرکت EA روانه ی بازاز شده است . MoH: Warfighter از موتور Frostbite 2 استفاده می کند و به همین دلیل فیزیک قوی ای از بازی شاهد هستیم و قطعات چوب به زیبایی خراب می شوند و داخل آب می ریزند. به طور کلی Danger Close استفاده خیلی خوبی از موتور Frostbite 2 کرده و گرافیک بازی واقعاً زیبا است. انیمیشن یاران هم تیمی، خیلی روان است و گاه به زمین می خورند و خیلی جالب بلند می شوند. همه چیز تخریب پذیر است و نابود می شود.بازی در کشورهای مختلف اتفاق می افتد و روایتی از مأموریت های واقعی نیروی Tier 1 آمریکا است. نمایش این بازی در E3 امسال در کشور سومالی اتفاق افتاد. در ابتدا ما همراه با چندین سرباز دیگر توسط قایق به ساحل یک منطقه تخریب شده می رسیم. منطقه به نظر خلوت است، ولی باید احتیاط را رعایت کرد و به همین دلیل پیشروی حالت سنگر به سنگر را در ساحل دارد. ناگهان از فاصله دور نور سفیدی دیده می شود و تیری به شانه ما اصابت می کند و ما به زیر آب می رویم. یک Sniper از فاصله دور به ما شلیک می کند و مبارزه آغاز می شود. زیر یک اسکله چوبی پناه می گیریم، ولی تیرهای دشمن چوب ها را خراب کرده و بر سر ما می ریزد.

 

Medal of Honor Warfighter-FLT | 16 GB

 

Medal of Honor Warfighter دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC

عرفان بازدید : 279 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

۰۰۷Legends بازی اکشن اول شخص و مخفی کاری است. داستان بازی را آقای Bruce Feirstein (یکی از نویسندگان مشهور سری فیلمها و بازیهای ۰۰۷) نوشته است. این عنوان روایتی فراگیر از ۵ فیلم کلاسیک سری و همچنین آخرین فیلم این سری (Skyfall) است که همزمان با بازی منتشر می شود.
در این بازی از چهره و صدای جیمز باند چند سال اخیر یعنی Daniel Craig استفاده شده است. وجود داستانهای قدیمی ماموران ۰۰۷ در کنار عنوان جدید حال و هوایی مدرن و نوستالوژیک ایجاد کرده است. اما مانند اکثر بازی هایی که از روی فیلم های سینمایی ساخته می شوند و باید در روز اکران فیلم عرضه شوند طراحی های محیطی بازی آنچنان جالب نیستند و عجله در طراحی های بازی مشهود است. اما با این حال باز هم هیجانات ماموریت های جیمز می تواند برای بسیاری جذاب باشد.


۰۰۷Legends-FLT | 9.14 GB

 

007 cover دانلود بازی 007Legends برای PC

 

 

سیستم مورد نیاز بازی :

CPU:Intel® Core™ 2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 processor or better

RAM:2 GB RAM

VGA:Shader 3.0 or better NVIDIA® GeForce™ 9600GT 512MB / ATI® Radeon™ HD 3870 512MB or better

DX:9.0c

OS:Windows® XP/ Windows® Vista / Windows® 7

HDD:10 GB HD space

Sound:DirectX® 9.0c compatible

 

عرفان بازدید : 339 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

 

Call Of Duty Black Ops II-SKIDROW | 14.3 GB

|کرک جدید بازی با نام SKIDROW CrackFix به پست افزوده شد|

|کرک کاملا تست شده ، سالم وبدون مشکل جهت اجرای بازی به پست افزوده شد|

|آپدیت شماره ۱ و ۲ بازی SKIDROW به پست افزوده شد|

 

Call of Duty Black Ops II Front Cover دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC

 

 

 

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OSWindows Vista SP2 or Windows 7

CPU : Intel Core2 Duo E8200 2.66 GHz or AMD Phenom X3 8750 2.4 GHz

RAM: 2GB for 32-bit OS or 4GB for 64-bit OS

Hard Disk Space: 20 GB of free space

Video CardNvidia GeForce 8800GT 512 MB or ATI Radeon HD 3870 512 MBs

DirectX®: DirectX 9.0

عرفان بازدید : 264 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا و تخیلی Sine Mora که در استودیو بازیسازی Digital Reality ساخته شده و سپس کمپانی Kalypso Media Digital آن را برای PC در سال ۲۰۱۲ منتشر نموده است ، شباهت بسیار زیادی این بازی به Platypus باعث شده که بسیاری از کارشناسان این بازی را نسخه جدیدی از بازی فوق الذکر در نظر بگیرند زیرا آیتم ها ، طراحی ها ، گیم پلی و بسیاری از المان های داخل بازی بسیار شبیه به بازی است ، استفاده از یک طراحی گرافیکی جدید و نوآورانه شاید یکی از دلایل متفاوت شدن این بازی با سبک های مشابه خود است ،در این بازی دشمنانی از طریق حملات هوایی سرزمین شما را مورد تهدید قرار داده اند و شما در حالیکه هدایت یک سفینه جنگی کوچک را در دست دارید، باید به دفاع از سرزمین خود در برابر هجوم بیگانگان بپردازیددر طول بازی شما می توانید قدرت ups خود را با کسب امتیاز های بیشتر بالا ببرید و مراحل بازی را پشت سر گذارید.

 

Sine Mora-SKIDROW | 850 MB

 

Sine Mora دانلود بازی Sine Mora برای PC

 

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Microsoft Windows XP/Vista/Win7

CPU : MD/Intel single or dual-core processor running at 2.2GHz

RAM: 1024 MB RAM

Hard Disk Space: 300 MB HD space

Video Card: ATI Radeon HD 3600 and NVIDIA Geforce 8600 are minimum required graphic cards

DirectX®: DirectX 9.0

 

عرفان بازدید : 327 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (1)

عنوان Wartime یک ماد از بازی Crysis Warhead می باشد که وقایع بعد از آن را روایت می کند. گرافیک بازی با استفاده از نسخه ی بهینه شده ی CryEngine 2 ساخته شده است و نوید یک گرافیک فوق العاده را می دهد.داستان بازی دقیقا پس از رخداد های کرایسیس وارهد اتفاق میافتد.در انتهای قسمت قبل شاهد بودیم نیروهای آمریکایی  پس از جنگی سخت با دشمنان بیگانه و نیروهای نظامی کره ی شمالی تصمیم به ترک جزیره و عقب نشینی میگیرند.ولی در این میان گروهبان سایکو که سربازی شجاع و جسور است تصمیم میگیرد به جزیره بازگشته و کار سربازان کره ای را یک سره کند.از طرفی نیروهای بیگانه هر لحظه بیش از پیش در جزایر پیشرفت میکنند و اوضاع بسیار نابه سامانی را به وجود آورده اند.هدف اصلی گروهبان سایکو از بین بردن نیروهای کره ای و به خصوص رهبر آنها،کیم لی است که تمام اتفاقات بازی و بحرانهای به وجود آمده به خاطر کارشکنی و خودخواهی های این فرد است.سایکو برای جلوگیری و از بین بردن این فرد عازم مناطقی میشود که قبلا رهبر نیروهای کره ای در آنجا دیده شده است.این راه بسیار سختتر از قبل است و سایکو مجبور است یک تنه به دل صدها سرباز کره ای و همچنین سربازانی که به لباس نانو مجهز هستند بزند.در این میان بیگانگان در جای جای مناطق بازی حضور دارند و کار را برای پیشروی شما سخت میکنند.

 

WarTime دانلود بازی Wartime برای PC

 

—————————————————————-

 

استودیو بازی سازی اپیدمیک در سال ۱۳۸۵ توسط آقایان مسعود و مبین معاوی تاسیس شد ، این استودیو از سال ۱۳۸۷ اولین پروژه ی خود را آغاز نمود و توانست در سال ۱۳۸۹ بازی ای با نام Wartime را به معرض نمایش بگذارد. Wartime توانست عنوان بهترین ماد/بازی سال ۱۳۹۰ را از آن خود کند ، داستان این بازی ادامه ای بر بازی Crysis Warhead بود که حتی توانست از این بازی هم فراتر رود و از نظر فنی پیشرفت چشم گیری داشته باشد. Wartime در سال ۱۳۹۰از حالت ماد خارج و به یک بازی مستقل تبدیل شد. با اضافه شدن رضا حسنی به اپیدمیک ، این استودیو مشغول گذراندن مراحل پیش تولید بازی جدید خود به نام Wartime 2 است که قرار است با موتور پر قدرت CryENGINE 3 ساخته شود…

عرفان بازدید : 717 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

فارکرای ۳ همانند نسخه های پیشین دارای یک محیط OpenWorld است.به گفته ی سازندگان ، محیط این بازی ۱۰ برابر از محیط فارکرای ۲ بزرگتر است.محیط بازی از تپه ها و صخره های سنگی ، بوته ها و درخت های سرسبز تشکیل شده که در حین انجام بازی ، استفاده های فراوانی از آنها خواهید برد به خصوص برای موارد و روند مخفی کاری.بعبارتی روند گیم پلی بازی بر محوریت محیط تعریف می شوند.همانطور که گفته شد بازی در سبک دنیای باز است و محیطی بزرگ که ماموریت های اصلی و فرعی در آن انجام می پذیرد.برای انجام این ماموریت ها و گشت و گذار در جزیره ، خودرو هایی تعبیه شده که نسبت به نسخه ی قبل متنوع تر شده اند.همچنین برای گذر از رودخانه ی موجود در این جزیره ، می توانید از قایق استفاده کنید.همه چیز برای پیاده کردن یک openworld خوب آماده است.اما گیم پلی بازی که در سبک اول شخص شوتر قرار گرفته ، مشابه به سیاق ندای وظیفه است.فارکرای ۳ دارای قابلیت Crouch نیز می باشد که به لطف آن و بااستفاده از محیط بازی ، می توانید مخفی کاری را اعمال کنید.در بازی از سلاح های متنوعی استفاده خواهید کرد.همچنین سلاح سرد هم در بازی وجود دارد.به گفته ی سازندگان ، با وفور تیر برای سلاح گرم روبرو نیستید و برای این کار باید در محیط بازی گشت بزنید و ماموریت های فرعی را انجام دهید.اما قابلیت جالب توجهی که در FARCRY 3 وجود دارد ، Takedown است که چه درحالت ایستاده و چه در حالت نشسته ، انجام آن ممکن است.در کل برای اتمام مرحله بایست اندیشه ای مضاعف نسبت به سایر FPS ها داشته باشید.با رعایت این مسئله ، می توان بطورکلی این نتیجه را گرفت که گیم پلی این بازی چیزی بین مخفی کاری و شوتر محض است.چیزی که گیمر های نسل هفتم ، به آن علاقه ی مضاعفی در مقایسه با سایر سبک ها نشان داده اند.


Far Cry 3-RELOADED | 9.55 GB

به همراه دانلود محتوای اضافه نسخه Far Cry 3 Deluxe Edition

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۴٫۷ گیگابایت به پست افزوده شد

 

Far Cry 3 Deluxe Edition دانلود بازی Far Cry 3 برای PC

 

 

 

 

گرافیک این بازی از همان بدو معرفی فارکرای ۳ ، مورد توجه و تحسین واقع شد.بازی با موتور گرافیکی Dunia Engine 2 ساخته شده است.یه جرات می توان گفت که با یکی از نامزد های دریافت جایزه ی بهترین گرافیک سال طرف هستیم.قسمت دوم این بازی هم که در سال ۲۰۰۸ عرضه شده بود ، به لطف انجین Dunia ، گرافیکی باور نکردنی را به رخ بازیبازها کشیده بود.با تاکید بر مطالب فوق ، محیط بازی یک جزیره ی استوایی است که دارای گونه های متفاوت درختان ، بوته ها ، تپه ها و صخره ها ، رودخانه و آبشار است که با استفاده از Dunia Engine 2 ، آیتم های مذکور به زیباترین شکل ممکن در آمده است.در نتیجه ی مشاهده ی تریلر ها و اسکرین شات های این عنوان ، با طراحی سلاح و نورپردازی خارق العاده ای مواجه هستیم.در مورد طراحی چهره هم باید گفت که Dunia 2و یوبی سافت از پس این کار به بهترین نحو ممکن برآمده اند.به نظر کرایسیس ، یک رقیب جدی پیدا کرده است.در مجموع با یک گرافیک زیبا و دلنشین طرف خواهیم بود که شما را همچون جیسون برودی ، به گشت و گذار و لذت از مناظر سرسبز و زیبای این جزیره ی استوایی ، دعوت می کند.

 

عرفان بازدید : 371 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)
AREA 51 – یک بازی اکشن محصول کمپانی معروف Midway است.داستان بازی از یک حادثه در یک آزمایشگاه زیرزمینی که روی ویروس ها آزمایش میکند کلید می خورد.و آزمایشگاه از کنترل دانشمندان خارج می شود.شخصیت اصلی داستان که یکی از برجسته ترین افراد نیروی ویژه است مامور حل و فصل مشکلات می شود.در ادامه داستان او متوجه می شود که این اتفاق یک حادثه نبوده بلکه…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید….

 

AREA 51 دانلود بازی اکشن AREA 51 برای PC

 

 

عرفان بازدید : 287 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

نسخه جدید بازی Angry Birds Star Wars عرضه شد. داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. در این نسخه ۸۰ مرحله وجود دارد. جایزه های جدید آماده کشف شدند هستن وگیم پلی بازی نیز بهبود یافته و جدید شده است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی روی ویندوز ۸ نیز اجرا خواهد شد ، برای اجرای این بازی حتما لازم است که کارت گرافیک خود را به روزرسانی نمایید.

 

Angry Birds Star Wars پرندگان خشمگین و جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars 1.1.0

 

 

عرفان بازدید : 369 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)
ترس ، نا امیدی ، جرم و جنایات سازمان یافته بر Dawnstar چیره شده است.جایی که بی قانونی بیداد می کنید.جنگ سرد میان سران مافیا اکنون به نبردی بزرگ به منظور سلطنت بر کل Dawnstar منتهی شده است.حال شما به عنوان یکی از برجسته ترین خلبانان جنگی از سوی دولت در راستای پایان دادن به هرج و مرج موجود گمارده شده اید.این فرصتی طلایی برای شماست تا با به دست گرفتن کنترل اوضاع جایگاه خود را به عنوان یکی از سران موفق مافیای آینده تثبیت کنید و آشفتگی موجود را سامان بخشید.اما به زودی در جریان بازی درخواهید یافت که تنها نیستید و نیروی های قدرتمند دیگری در کارزار حاضرند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند و همچنین ماموریت ها و نقشه هایتان را نقش بر آب کنند.بازی به سبک Open World عرضه شده است و شما می توانید تجربه پروازی شگفت انگیز را با درنوردیدن دنیای بیکران فضا به دست آورید و با خرید آیتم های جدید هواناو خود را ارتقا دهید و قدرتمندتر سازید….
 

Dawnstar-SKIDROW| 1.60 GB

 

dawnstar Cover دانلود بازی Dawnstar برای PC

 

 

  تصاویر محیط بازی :  

dawnstar S1 دانلود بازی Dawnstar برای PC dawnstar S2 دانلود بازی Dawnstar برای PC

dawnstar S3 دانلود بازی Dawnstar برای PC dawnstar S4 دانلود بازی Dawnstar برای PC

 

 

عرفان بازدید : 793 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.

 

DmC Devil may Cry-RELOADED | 8.4 GB

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد  |

 

DmC Devil may Cry دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC 

DmC Devil may Cry دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC

 

 

گیم پلی سری بازی های Devil May Cry در سبک Hack & Slash جای میگرد که در آن شما در قالب شخصیت اصلی با وارد کردن ضربات متوالی، سریع و عموماً با سلاح سرد به پیش روی در بازی می پردازید .در این عنوان جدید هم، همین روال گیم پلی با انجام اندک تغییرات گنجانده شده است که انتظار دیگری هم به غیر از آن وجود نداشت. تیم ساخت بازی تمام تلاش خود را انجام داده است که اصلی ترین ویژگی این سری بازی، یعنی سرعت بالای گیم پلی و مبارزات نفس گیر و بدون درنگ را در بازی جدید نیز پیاده کند که می‌توان گفت تا حدود زیادی در این زمینه موفق بوده‌اند و دانته جدید هم با همان طراوت و سرعت، دشمنان را از بین می‌برد. در دموی منتشر شده، سرعت مبارزات و عمکرد دانته تقریبا نزدیک به آن چه که در شماره سوم بازی دیده بودیم، است. کمبوها و امکان وارد کردن انواع و اقسام ضربه‌ها دیگر ویژگی ممتاز این سری بازی است که در شماره سوم به حد اعلا و پیچیده خود رسید که برای تسلط کافی و یادگیری این کمبوها شما می بایست زمان بسیار زیادی را صرف می‌کردید. اینبار نیز تیم سازنده سعی کرده‌است که امکان وارد کردن همان کمبوها را حتی بیشتر از نسخه‌های قبلی در بازی بگنجاند، به همین منظور شما مطابق عناوین قبلی با استفاده از سلاح‌های مختلف دانته و با ترکیب مختلف ضربات، می‌توانید کمبوهای جالب و متفاوتی را خلق کنید. حتی اینبار می‌توانید با استفاده از دو اسلحه‌ی جدید منحصر به فرد دانته یعنی Osiris و Arbiter که بازوهای شیطانی و فرشته‌ای دانته است،.به خلق ضربات ترکیبی منحصر به فردی بپردازید که قبلاً امکان آن وجود نداشت. این دو سلاح که شبیه دو داس بلند است و به ترتیب نماینده نیمه شیطانی و نیمه فرشته‌ای دانته است علاوه بر مبارزات، بر پلتفرمینگ بازی نیز تاثیر گذاشته‌اند و شاید بتوان گفت یکی از اصلی‌ترین ارکان متمایز کننده بازی جدید از عناوین قبلی هستند. در حالی که در عناوین قبلی شاهد آن چنان پلتفرمینگی نبودیم. اینبار Ninja Theory با استفاده از توانایی‌های این دو سلاح و قابلیت ویژه دانته تحت عنوان Angel Boost که دانته را در هوا به سرعت به جلو حرکت می دهد، پلتفرمینگ بازی را بسیار گسترده‌تر از قبل کرده است و تعداد زیادی موانع در بازی به مدد همین ویژگی‌های جدید دانته گنجانده شده‌است که برای عبور از آن‌ها می‌بایست از توانایی‌های جدید دانته استفاده کنید و در اکثر دموهای منتشر شده از بازی شاهد آن هستیم که در اثنای مبارزات برای دقایق نسبتاً طولانی باید در محیط بازی به گشت و گذار بپردازید و از موانع مختلفی عبور نمایید.

عرفان بازدید : 276 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

در این نسل دیگر ترس معنی ندارد. درست است که اکثر سازندگان ادعا می کنند که IPهایشان ریشه در ترس دارند، اما این دروغی بیش نیست. Resident Evil 6 که Capcom ادعای ترسناک بودن و پایبند بودن به سبک Survival Horror آن را می کرد، بعد از عرضه دوباره با همان بازی اکشنی روبرو شدیم که بیش از پیش از ریشه اش دور شد. اما در این بین، شاید بازی های انگشت شماری وجود داشتند که همچنان ریشه در خاک ترس دارند و Dead Space هم از این قاعده مستثنی نیست. درست است که نسخه سوم تا حدودی نسبت به قسمت های قبل به سبک اکشن روی آورده، اما هنوز ترس جزو ترکیبات اصلی آن است.زمانی که Dead Space در سال ۲۰۰۸ توسط EA ساخته و عرضه شد، با عنوانی روبرو شدیم که مطابق با فرمول ترس بنیانگذاری شده بود. محیطی با اتمسفر تاریک، دیوارهایی رنگین از خون و جسدهای بی جان نصفه و نیمه همگی جزو این فرمول محسوب می شدند. اما مهم ترین قسمت این فرمول همان فضای مرده و بی جاذبه بود. قهرمان این فضا، مهندسی به نام آیزک کلارک (Isaac Clarke) بود که به دلیل قطع ارتباط رادیویی سفینه USG Ishimura با گروهی وارد این فضا شد. او در ادامه با موجوداتی عجیب به نام Necromorph روبرو می شود و بیشتر اعضا توسط آن ها کشته شده و تبدیل به یک Necromorph می شوند. اصلی ترین عامل موفقیت Dead Space همین ترس و گیم پلی عالی و بی نقصش است.

 

Dead Space 3-RELOADED | 11 GB

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد  |

 

Dead Space 3   PC دانلود بازی Dead Space 3 برای PC

 

 

 

اینبار هم بازیکن می تواند سلاح خود را کاملاً ارتقاء داده و اجزای جدیدی برای کارایی بهتر آن انتخاب کند. شاید این بهترین ایده برای یک IP بزرگ محسوب شود، زیرا اینبار بازیکن ها از آزادی عمل بالایی برخوردارند و می توانند به سلاح ایده آل خود برسند. در Dead Space 3 شما با دشمنان جدیدتری روبرو شده و گفتنی است که وقت کمتری نیز برای نابودی آن ها دارید. Bossها به مراتب زیادتر شده و از هوش مصنوعی بیشتری بهره خواهند برد. معماهای زیادی برای بازی در نظر گرفته شده که به دو بخش کوچک و بزرگ تقسیم می شوند.بازی از گرافیک بالا و قدرتمندی بهره می برد و مانند گذشته توسط Visceral Engine ساخته می شود. اینبار ما با محیطی برف آلود روبرو هستیم، پس نباید جزئیاتی کمتر از واقعیت را ببینیم. به همین منظور Visceral Games صحنه و نورپردازی را طوری بر پرده بازی نقاشی کرده که از زیبایی آن بازمی مانید. اگر به تریلری که در E3 پخش شد، توجه کرده باشید، بعد از صحنه نبرد و درگیری ها به محیطی باز رفته و شاهد کوه هایی پوشیده از برف بودید که نور از پشت به آن می تابید و چنان منعکس می شد که از زیبایی حیران می ماندید. بازی از داستان خوبی بهره می برد و امید بیشتری نیز به این قسمت است تا Dead Space بتواند با قرار دادن المان های مختلف از نسخه های قبلی و ترکیب سبک اکشن و ترس نمرات خوبی را از بهترین منابع دریافت کند.

 

عرفان بازدید : 316 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)
از همان ابتدای شکل گیری و رونق صنعت بزرگ گیم و بازی سازی این بحث به میان بوده که برای ساخت یک عنوان موفق تا چه حد می توان از یک فیلم موفق و صنعت فیلم سازی بهره برد ؟ بزرگان سینما اغلب بازی های رایانه ای را عناوینی بی محتوا صرفا برای وقت گذرانی تلقی کرده اند در صورتیکه برخی بازی سازان بزرگ با معرفی عناوینی که با بهره گیری از همتای سینمایی خود ساخته شده اند ثابت کردند که بازی های رایانه ای می توانند در کنار یک فیلم موفق با همان نام بدرخشند و خود را به جهان معرفی کنند.از این قبیل بازی ها که بر اساس فیلم های موفق سینمایی ساخته شدند می توان به سری ارباب حلقه ها یا مرد عنکبوتی یا بتمن یا همین سری موفق بیگانه ها اشاره کرد که با عرضه جدیدترین عنوان خود در سال ۲۰۱۳ قصد دارد این بخش از بازی های رایانه ای را وارد فاز دیگری کند.به طور کلی A: CM یک تجربه متفاوت برای دوستداران سری بیگانگان رقم خواهد زد به طوریکه آنها را یاد عناوین اصلی سری خواهد انداخت.داستان بازی مربوط به وقایع بعد از نسخه دوم سری بیگانه می باشد که گروهی برای جستجو به سفینه سولاکو اعزام شده اند تا به بررسی اتفاقات عجیب درون آن بپردازند.مخاطب در نقش یکی از اعضای گروه با نام گروهبان Cristopher Winter ظاهر خواهد شد که وظیفه دارد افراد گم شده در سفینه مخصوصا ریپلی را پیدا کند.در سفینه نام برده شده هیچگونه حیاتی وجود ندارد و به شکلی مخروبه به نظر می رسد که محل مناسبی برای تولید مثل و حیات موجودات بیگانه شده و به محل زندگی آنها تبدیل شده است.البته تمام بازی در همین سفینه دنبال نمی شود و بخشی نیز به سیارات کشیده می شود.خط اصلی داستان حول اتفاقاتی است که برای این گروه در راه نجات دادن افراد گمشده اتفاق می افتد…
 
 
Aliens Colonial Marines-FLT| 5.95 GB

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد  |

 

Aliens Colonial Marines Cover دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PC
Aliens Colonial Marines Cover دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PCAliens Colonial Marines Cover دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PCAliens Colonial Marines Cover دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PCAliens Colonial Marines Cover دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PCAliens Colonial Marines Cover دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PCAliens Colonial Marines Cover دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PCAliens Colonial Marines Cover دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PC 

 

 

بازی توسط موتور گرافیکی قدرتمند UE3 پایه ریزی شده است که امروزه به عنوان یک موتور استاندارد برای ساخت بازی ها تبدیل شده است.وقتی سخن از این موتور به میان می اید کافی است که خیالمان از نظر گرافیکی راحت شود اما نمایش های بازی نشانگر آن است که Aliens: Colonial Marines هیچ شباهت گرافیکی به دیگر بازی های بهینه سازی شده با این موتور گرافیکی را ندارد.همانطور که گفته شد زمان زیادی نزدیک به ۵ سال برای ساخت و پرداخته شدن این بازی صرف شده است که انتظارات را بسیار بالا می برد.یعنی اگر این بازی همان سال ۲۰۱۰ عرضه می شد کار به مراتب راحت تری را باید انجام می داد اما برای یک بازی سطح اول آن هم در سال ۲۰۱۳ بسیار سخت است که بتواند خود را جلوه دهد! که امیدواریم در رابطه با این شوتر اول شخص امیدواریم این نکته صدق نکند.Aliens: Colonial Marines یک اکشن اول شخص ساخته یک استودیویی است که در ساخت این سبک بازی ها تبحر دارد.گیرباکس قبلا هم با Borderlands ثابت کرده است که می تواند چه در بخش تک نفره چه در بخش چند نفره یک شوتر ناب و سرگرم کننده ارائه دهد.در رابطه با A : CM هم همین نکته وجود دارد.همچنین مد Co-Op نیز در بازی وجود دارد که از چهر نفر پشتیبانی می کند که امکان اضافه شدن در بازی های زمانی متفاوت را به مخاطب می دهد.نکته دیگری که از بازی تایید شده است امکان بازی دونفره به صورت همزمان یا همان Split Screen می باشد که به مذاق خیلی ها خوش آْمده است.نکته مثبت دیگر هوش مصنوعی بسیار قوی شخصیت ها و حتی بیگانگان است که با حرکت مارپیچ خود واقعا مخاطب را به دردسر می اندازند.در رابطه با همراهان شما هم این نکته وجود دارد که در برخی سکانس ها واقعا به درد شما می خورند و فقط صقحه را اشغال نمی کنند! تنوع اسلحه ها و مناطقی که بازی را دنبال می کنید نیز بسیار خوب است و به علاوه لوازم جانبی دیگری همچون نشان دهنده مکان بیگانگان نیز در اختیار شما خواهد بود.همه چیز در بخش گیم پلی این بازی جذاب و سرگرم کننده و بسیار مشابه به عنوان اصلی خود کار شده است که واقعا کمتر ایرادی تاکنون می توان به او گرفت.

عرفان بازدید : 345 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (1)

بازی Crysis 3 با گرافیکی دیدنی و فراتر از این نسل بازگشته است ، به گونه ای که خیلی از منتقدین گرافیک این بازی را سرآغاز نسل بعد بازی ها می دانند . نسخه سوم سال ها بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد و حالا شهر نیویورک پس از تخریب، شبیه به جنگل شده و درخت ها و آب تمام آن را پوشانده اند. تبدیل شدن نیویورک به جنگل این امکان را به سازندگان بازی داده است تا با خلق صحنه های زیبا و گرافیکی ، محیط های دیدنی بسازند . داستان بازی بعد از جنگ علیه Ceph که یک انجمن مخرب از Cell Corporation است، اتفاق می افتد. آن ها قصد دارند به یک انرژی نیرومند دست پیدا کنند. بازی از مجسمه آزادی در نیویورک شروع می شود و مایکل سایکس (Michael Sykes) ملقب به Psycho که شخصیت اصلی Crysis: Warhead است هم در بازی حضور دارد.در حقیقت بازی ۲۰ سال بعد از Crysis 2 اتفاق می افتد و شهر تغییرات زیادی داشته است. محله چینی ها پر از درخت هایی است که از تاکسی های زرد نیویورک بیرون زده اند. پروانه های زیبا دور و بر آهن های زنگ زده می چرخند و سبزه تمام خیابان ها را گرفته است. Crytek محیط بازی را زیباترین جنگل بارانی می داند که تا به حال دیده اید و این موضوع تأثیر بسیار زیادی هم بر گیم پلی بازی دارد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی RELOADED بازی|

 

crysis3 cover small دانلود بازی Crysis 3 برای PC

 

 

 

پرهیز از حضور در صحنه های اکشن، از المان های مهم این قسمت به حساب می آید. در مود Hunter راه های مختلف نجات پیدا کردن را تجربه خواهید کرد. شاید بتوان معنای جدیدی از Survival را در این حالت تجربه کنید. در این مد دو بازیکن حضور دارند که دارای یک Nanosuit فوق العاده قدرتمند هستند. باید دو اصل را رعایت کنید: مخفی شدن و استفاده از تیر و کمان! در این مد ۱۲ یا ۱۶ نفر دیگر نیز حضور دارند. این تعداد روی کنسول ها و PC متفاوت است! این افراد Troopers نام دارند که از تجهیزات بسیار قوی ای برخوردار هستند و تنها کار آن ها، این است که شما را از پا دربیاورند.

در نمایش هایی که از این قسمت منتشر شد، ۲ دقیقه از این بازی را به بازیکنان نشان داده شد و ۵ راند مختلف از بازی منتشر شد. صحنه های جالب بازی شامل از بین بردن Trooperها توسط Hunterها بود. Trooperهایی که در این بازی از پا درمی آورید، خودشان به عنوان Hunter به بازی می آیند. روند بازی به این شکل است که آخرین فردی که زنده بماند، پیروز میدان خواهد شد. موضوع جالب این بخش، اینجاست که Trooperها دست به هر کاری می زنند تا شما را وادار به ورود به صحنه های اکشن کنند. Trooperها با مشاهده شما، فریاد می زنند و سایر افراد را خبر می کنند تا به سمت شما بیایند. به همین دلیل شما باید سریع حرکت کنید و یا هر گوشه از بازی را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید از دست Trooperها فرار کنید و راه تازه ای برای کشتن آن ها پیدا کنید. در این حالت به بهترین شکل احساس می کنید که در نقش یک Predator قرار دارید.

درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازدید کننده ی محترم لطفا برای حمایت از ما عضو شوید --->
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • علمی تفریحی دانلود
  • نیشابور موزیک
  • تبلیغات ارزان ...
  • بازاريابي و تجارت اصولي
  • ღ♥ღKaFeH-EsHgEღ♥ღ
  • P E R S P O L I S
  • سافت فست |نرم افزار,مالتی مدیا,گرافیک,بازی
  • سافت فست |نرم افزار,مالتی مدیا,گرافیک,بازی
  • سافت فست |نرم افزار,مالتی مدیا,گرافیک,بازی
  • سافت فست |نرم افزار,مالتی مدیا,گرافیک,بازی
  • سولاکان
  • کـــــــهـــــکــشـــان دانــــلــود
  • پورتال تفریحی و سرگرمی ایرونیها
  • پیشنهاد خرید و فروش سهام ـ تحلیل تکنیکال -اخبار اقتصادی
  • سون موزیک | دانلود اهنگ جدید-seven music
  • تراختور بارسلون
  • کلبه عاشقی
  • bia2-movie
  • زیبا موسیقی | nicemoozik
  • [̲̅w̲̅][̲̅e̲̅][̲̅l̲̅][̲̅c̲̅][̲̅o̲̅][̲̅m̲̅][̲̅e̲̅]
  • سايت رپستارز |بزرگترين سايت رپ فارسي|بهترين سايت رپ
  • $دانلودستان فیلم آهنگ$
  • بیست تمپ
  • مركز دانلود وب تو دي
  • خنده بازار
  • پاتوق فارسی زبانان
  • جیگر چت بزرگترین چت روم ایرانی
  • شارژ ایرانسل و همراه اول
  • بروزترین سایت دانلود بازی و نرم افزار جدید
  • FUNNY
  • کامپیوتر موبایل گیم فیلم آهنگ
  • دانلود فايل هاي كمياب
  • فروشگاه اینترنتی کالا 140
  • club108
  • وبسایت تفریحی و سرگرمی تفریح سرا
  • مرکز آموزش
  • ‎بروزترین،بهترین،توپترین نرم افزار ها‎
  • سایت تفریحی آموزشی سرگرمی
  • بروزترین سایت دانلود موبایل
  • دانلود|بهترین مرجع دانلود
  • بروزترین مرجع دانلود فیلم
  • نماز تا اوج
  • بــــاشگـــاه ثـــــامن ســــبزوار
  • اخبار فوتبالی
  • تبادل لینک
  • سافت فست, دانلود نرم افزار
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک رایگان , تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک رایگان
  • سایت تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • خرید ام پی تری پلیر
  • بالابردن بازديدوبلاگ
  • وی پی ان رایگان
  • برنامه نویسی و آهنگسازی
  • |:. هدیه من .:|
  • دهکده ی داستان ها
  • ₰ܓܨ سیــمـافــان.آی آر ܓܨ₰
  • تجارت و کسب درآمد اینترنتی ؛ دانلود رایگان
  • i T
  • قرمز برف
  • وبلاگ درسی ششم الف دبستان شاهد پسران آمل
  • ღღღرویای محالღღღ
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    ايا از اين وبلاگ راضي هستيد ؟
    طرفدار کدام تیم هستید؟{میتوانید چند تا را انتخواب کنید}؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 245
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 150
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 174
  • باردید دیروز : 171
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 429
  • بازدید ماه : 174
  • بازدید سال : 23,878
  • بازدید کلی : 720,015
  • کدهای اختصاصی