loading...
دانلود بازی کامپیوتر سریال فیلم ایرانی کارتون دانلود رایگان
تبلیغات شما در اینجا با ماهانه 10000هزار تومان ده هزار تومان


محل تبليغات شما


محل تبليغات شما


محل تبليغات شما


محل تبليغات شما


محل تبليغات شما


آخرین ارسال های انجمن
عرفان بازدید : 368 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (0)

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۱٫۰ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 1.0

 

 

تغییرات انجام شده به نقل از گروه PESEdit:

Added Arminia Bielefeld & BATE Borisov
 Full Bundesliga & 2. Bundesliga
 Correct kits for all Premier League & Liga ZON Sagres teams + Argentina, Brazil, Colombia, Netherlands, South Korea, Uruguay
 Corrected names for fake players in unlicensed National teams and ML unlockable players
 Fixed kits for a lot teams including Barcelona, Manchester United and Sevilla
 Fixed some transfers (mainly bigger teams)
 Includes first DLC (Celta, Depor & Valladolid stadiums, kits for 37 teams)
 Removed blur

   

عرفان بازدید : 1016 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (0)

NBA 2K13 عنوان یک بازی ورزشی شبیه ساز بسکتبال می باشد که شما را به دنیای حرفه ای های National Basketball Association یا همان ان بی ای می برد . در این نسخه شاهد افزوده شدن بازیکنان جدید و حرفه ای مانند Kevin Durant ، Blake Griffin ، Derrick Rose از تیم های بزرگ غرب هستیم . یکی دیگر از بخش های جذاب این بازی پشتیبانی از کینکت برای پلتفرم XBOX360 می باشد . قابلیت های کنترلی این بازی این امکان را به شما می دهد تا تمام حرکات نظیر دریبل ، پرتاب و پاس دادن را به آسانی انجام دهید و مشکلی در کنترل بازی نداشته باشید . در ادامه می توانید نسخه ی PC  این بازی زیبا را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

NBA 2K13-RELOADED

 

NBA 2K13 PC دانلود بازی NBA 2K13 برای PC

 

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP/Vista/7

CPU : Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or equivalent AMD processor

RAM: 2 GB or more

Hard Disk Space: 8.5 GB of free hard drive space

Video Card: 512 MB or more memory Nvidia Geforce 6600 or ATI Radeon equivalent

DirectX®: DirectX(R) version: 9.0c (included)s

Sound: Any sound card which supports DirectX 9.0

 

عرفان بازدید : 262 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (0)

سری فیفا همواره یکی از بهترین شبیه سازها در میان بازی های فوتبال بوده و چند سالی است که از رقیب دیرینه خود PES پیشی گرفته.زمان کمی تا عرضه نسخه ۲۰۱۳ این بازی مانده است شما عزیزان میتوانید با دانلود دموی قابل بازی FIFA 13 تا زمان عرضه نسخه کامل ان به ارزیابی ان بپردازید.این دمو همانند نسخه PSN و XBLA تیم های یوونتوس,اث میلان ,منچستر سیتی ,ارسنال و دورتمون را قابل بازی دارد . اولین نمره FIFA 13 مربوط به مجله GamesMaster می شود که نمره ۹۱ را گرفت .FIFA 13 در تاریخ ۲۸ سپتامبر عرضه خواهد شد .

 

| دانلود نسخه SKIDROW دمو بازی فیفا ۱۳ |

 

fifa13 d دانلود دموی بازی فیفا 13 –  FIFA 13 DEMO for PC

 

 

عرفان بازدید : 361 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (0)

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید. در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود.

 

FIFA 13 INTERNAL-RELOADED

نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد

 

FIFA 13 PC دانلود بازی FIFA 13 برای PC

 

 

 

این احتمال وجود دارد که شما را از تیم اخراج کنند. باید سعی کنید ارتباط خوبی با سایر بازیکنان برقرار کنید. هوش مصنوعی در این قسمت از بازی به شکلی طراحی شده که روی کار گروهی و مربی تأثیرگذار باشد. انتخاب بازیکن ها برای دعوت به تیم ملی یکی از کارهای مهم شما خواهد بود. از کشورهای مختلف هم می توانید بازیکن به تیم ملی خود دعوت کنید و ملیت آن ها را تغییر دهید. علاوه بر اینکه وظایفی به عنوان مربی تیم ملی خواهید داشت، تغییرات بخش Career Mode شامل پیشرفت هایی در زمینه هوش مصنوعی بازیکنان در زمان انتقال آن ها از باشگاه می شود.

بازیکنان هایی که در شرایط خوبی قرار داشته باشند، پول بیشتری بدست می آورند و این موضوع باعث می شود که بتوانید راه های مختلفی برای درآمدزایی داشته باشید. برخی تیم ها می توانند تنها با استفاده از قابلیت ها فردی بازیکنان بزرگشان به پیروزی برسند و بازیکنان بزرگ میدان می توانند نقش رهبری تیم را ایفا کنند. در قسمت کنترل بازی شاهد تغییرات پیشرفته ای خواهید بود. همه می توانند که در بازی باید شوت بزنند، پاس بدهند و یا تکل کنند، اما در FIFA 13 تغییراتی در این قسمت ها به وجود آمده که می تواند شما را سلطان این قسمت کند. شاید خیلی از شما چه در FIFA 12 و چه در نسخه های قبل تر از آن نمی توانستید، ضربه های ایستگاهی را به گل تبدیل کنید. شاید هنری زدن ضربه های ایستگاهی یک استعداد خاص می خواهد!  


عرفان بازدید : 234 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (0)

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۲٫۰۱ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

OOOO دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 2.01

عرفان بازدید : 445 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی فوتبال منجر ۲۰۱۳ هم منتشر شد این بازی از بازی های پرفروش کمپانی SEGA است نسخه قبلی از این بازی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های این شرکت بود که امروز آخرین نسخه آن به بازار آمد این بازی به شدت اعتیاد آور است و گیمرهای بسیار زیادی به دنبال آن هستند .شما در بازی فوتبال منجر فوتبال بازی نمی کنید بلکه مدیریت و هدایت بازیکنان برای پیروزی در بازی ها را دارید و برای بدست آوردن جام ها شما باید مدیریت کامل و هوش بالایی برای هدایت بازیکنانتان داشته باشید .

 

Football Manager 2013-SKIDROW | 2.4 GB

 

footballmanager2013 دانلود بازی Football Manager 2013 برای PC

 

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP/Vista/W7/W8

CPU : XP: 1.6GHz or Faster. Vista/W7/W8: 2.2GHz or Faster

RAM: 1 GB RAM

Hard Disk Space: 2 GB of free space

Video Card: Nvidia FX 5900 Ultra or greater; ATI Radeon 9800 or greater; Intel 82915G/82910GL or greater.

عرفان بازدید : 385 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (0)

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۱ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 3.1

 

 

تغییرات انجام شده به نقل از گروه PESEdit:

New boots: adidas adiZero, Predator LZ, adiPure
30+ new faces (including Amrabat, Muslera (Galatasaray), a total of 700+ faces)
New kits: Atletico, Besiktas, Bielefeld, Hungary, Lyon, Mexico, Nigeria, Romania, Valencia
Transfers: 208 transfers done since 3.0
Created 69 missing players
New scoreboard: Fox Soccer PL
Fixed problem with team names in Online mode, fixed problem with CL ball
Fixed a lot boots + accessories
 

عرفان بازدید : 459 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (0)

بعد از انتشار نسخه ی جدید FIFA 13 شرکت EA اقدام به انتشار بازی محبوب FIFA Manager 13 کرده است تا طبق برنامه ی هر ساله علاوه بر انتشار نسخه ی فیفا ۱۳ شاهد انتشار نسخه منیجر ان هم باشیم.همانطور که طرفداران سبک بازی فیفا با این نسخه در سال های قبل اشنایی دارند شما در این بازی همانطور که از نام ان پیداست مدیریت کامل یک باشگاه را بر عهده دارید.در واقع شما در نقش مدیریت کامل این باشگاه هستید و هر انچه که یک مدیر باشگاه در دنیای واقعی انجام میدهد باید انجام دهید و به امور مدیریتی باشگاه به طور کامل و جامع رسیدگی کنید.بازی FIFA Manager 13 یک تصویر کامل از تمام مسائل و دغدغه‌هایی را که یک مربی و مدیر فوتبال با آن‌ها طرف است، پیش روی شما خواهد گذاشت. گیم‌پلی بازی تنوع بسیار زیادی دارد و این تنوع، همان سبک‌هایی است که مختص به هر مربی است. شما برای هدایت تیم خود، انتخاب‌های بسیار بسیار زیادی دارید.اما امکاناتی که در این نسخه نسبت به نسخه ی قبلی خود دارد و باعث بهبود ان شده میتوان به بهبود بسیار زیاد گیم پلی اشاره کرد.پس از انتشار نسخه ی ۱۲ بسیاری از منتقدان دادن نمره ۴٫۵ از ۱۰ را بسیار زیاد میدانستند و این بازی را در این حد و اندازه ها نمیدانستند اما اتفاق خوبی که در این نسخه افتاده علاوه بر بهبود گیم پلی توجه ویزه ای به تصاویر سه بعدی و انیمیشن ها شده است که با انی بهبودی ها میتوان انتظار داشت بازی سرگرم کننده و جذابی در انتظار گیمر ها به خصوص طرفداران سبک فیفا هستیم.

 

FIFA Manager 13-Reloaded | 5.7 GB

 

FIFA Manager cover دانلود بازی FIFA Manager 13 برای PC

 

 

سیستم مورد نیاز بازی   :

OS: Windows XP SP3, Vista SP2 or Windows 7

CPU : Intel Pentium 4 2.4 GHz or equivalent (XP SP3); Intel Pentium 4 2.8 GHz or equivalent (Vista/7) 

RAM: 1 GB (XP); 1.5 GB (Vista, 7)

Hard Disk Space:  8 GB free disk space

Video Card: Card that supports shader model 2 or above

DirectX®: DirectX 9.0

 

درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازدید کننده ی محترم لطفا برای حمایت از ما عضو شوید --->
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • علمی تفریحی دانلود
  • نیشابور موزیک
  • تبلیغات ارزان ...
  • بازاريابي و تجارت اصولي
  • ღ♥ღKaFeH-EsHgEღ♥ღ
  • P E R S P O L I S
  • سافت فست |نرم افزار,مالتی مدیا,گرافیک,بازی
  • سافت فست |نرم افزار,مالتی مدیا,گرافیک,بازی
  • سافت فست |نرم افزار,مالتی مدیا,گرافیک,بازی
  • سافت فست |نرم افزار,مالتی مدیا,گرافیک,بازی
  • سولاکان
  • کـــــــهـــــکــشـــان دانــــلــود
  • پورتال تفریحی و سرگرمی ایرونیها
  • پیشنهاد خرید و فروش سهام ـ تحلیل تکنیکال -اخبار اقتصادی
  • سون موزیک | دانلود اهنگ جدید-seven music
  • تراختور بارسلون
  • کلبه عاشقی
  • bia2-movie
  • زیبا موسیقی | nicemoozik
  • [̲̅w̲̅][̲̅e̲̅][̲̅l̲̅][̲̅c̲̅][̲̅o̲̅][̲̅m̲̅][̲̅e̲̅]
  • سايت رپستارز |بزرگترين سايت رپ فارسي|بهترين سايت رپ
  • $دانلودستان فیلم آهنگ$
  • بیست تمپ
  • مركز دانلود وب تو دي
  • خنده بازار
  • پاتوق فارسی زبانان
  • جیگر چت بزرگترین چت روم ایرانی
  • شارژ ایرانسل و همراه اول
  • بروزترین سایت دانلود بازی و نرم افزار جدید
  • FUNNY
  • کامپیوتر موبایل گیم فیلم آهنگ
  • دانلود فايل هاي كمياب
  • فروشگاه اینترنتی کالا 140
  • club108
  • وبسایت تفریحی و سرگرمی تفریح سرا
  • مرکز آموزش
  • ‎بروزترین،بهترین،توپترین نرم افزار ها‎
  • سایت تفریحی آموزشی سرگرمی
  • بروزترین سایت دانلود موبایل
  • دانلود|بهترین مرجع دانلود
  • بروزترین مرجع دانلود فیلم
  • نماز تا اوج
  • بــــاشگـــاه ثـــــامن ســــبزوار
  • اخبار فوتبالی
  • تبادل لینک
  • سافت فست, دانلود نرم افزار
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک رایگان , تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک رایگان
  • سایت تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • خرید ام پی تری پلیر
  • بالابردن بازديدوبلاگ
  • وی پی ان رایگان
  • برنامه نویسی و آهنگسازی
  • |:. هدیه من .:|
  • دهکده ی داستان ها
  • ₰ܓܨ سیــمـافــان.آی آر ܓܨ₰
  • تجارت و کسب درآمد اینترنتی ؛ دانلود رایگان
  • i T
  • قرمز برف
  • وبلاگ درسی ششم الف دبستان شاهد پسران آمل
  • ღღღرویای محالღღღ
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    ايا از اين وبلاگ راضي هستيد ؟
    طرفدار کدام تیم هستید؟{میتوانید چند تا را انتخواب کنید}؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 245
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 171
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 322
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 23,771
  • بازدید کلی : 719,908
  • کدهای اختصاصی