loading...
دانلود بازی کامپیوتر سریال فیلم ایرانی کارتون دانلود رایگان
تبلیغات شما در اینجا با ماهانه 10000هزار تومان ده هزار تومان


محل تبليغات شما


محل تبليغات شما


محل تبليغات شما


محل تبليغات شما


محل تبليغات شما


آخرین ارسال های انجمن
عرفان بازدید : 377 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جدید و فوق العاده جذاب و هیجان انگیز مکس پین 3 !
(دانلود رایگان  به همراه لینک خرید پستی )

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و بعد از 12 سال شاهد انتشار رسمی بازی خاطره انگیز مکس پین هستیم. باید دید تا کمپانی راک استار می تواند همچون گذشته یعنی سری های اول و دوم بازی مکس پین مخاطبان خاصی را جمع آوری کند یا خیر ! بعد از این همه سال ، قعطا با تغیر های بسیاری رو به رو خواهید بود .

زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان Max Payne 2 اتفاق می افتد و این بار در نیویورک نیست بلکه در سائوپائولو برزیل شما باید با دشمنان رو در رو شوید.
این نسخه در ادامه داستان نسخه های قبل پیش میرود و حالا او ۵ سال به سنش اضافه شده , مادی تر شده و تبدیل به بدترین موجود شده است !
از مهمترین قابلیت های بازی Max Payne 3 می توان به استفاده آن از موتور گرافیکی GTA 4 اشاره نمود. در بازی Max Payne 3 شخصیت اول بازی می تواند در حالت دفاع و پناه گرفتن وارد شود. همچنین از نظر ظاهری موهای سر خود را تراشیده است و چهره ای کاملاً متفاوت و جذاب تر پیدا کرده است.

در کنفرانس خبری رسمی راک استار خلاصه داستان این نسخه اینطور تعریف شده است :
" مکس پس از ترک پلیس نیویورک و شهر نیویورک احوالش از بد به بدتر تبدیل شده و اکنون در شهری پر از خشونت و خونریزی گیر افتاده است و راهش را با غریزه و اسلحه به سوی حقیقت و راه فرار میجوید ... "

 Max Payne 3 بازی مکس پین پس از سالها دوری بازگشته است و روایتگری داستانی نو و جذاب می باشد . داستان درباره کارآگاهی بازنشته‌است که در دنیایی آشفته و مملو از فساد و خشونت شدید زندگی می‌کند. زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان مکس پین ۲ در سائوپائولو برزیل اتفاق می‌افتد. در این بازی توسط یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کار میدهد و به عنوان یک محافظ برای یک برزیلی کار می کنید ... و از آن پس اتفاقات جالبی برایتان در بازی پیش می آید در این بازی مکس روی به مسکن و مشروب خوری آورده و طی اتفاقاتی که برایش بوجود می آید باعث میشود موهای سرش را از ته بزند. درست است که Max Payne یک شوتر سوم شخص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده.سازندگان در خلق این اثر تمامی المان های یک فیلم نوآور را رعایت کرده بودند.غم,غصه,خشونت,گناه,سیاهی,پوچی,تباهی,تاریکی و از همه مهم تر یک مرد سقوط کرده همه و همه فاکتورهای نوآوری بودند که به Max Payne 1 & 2 تزریق شده بود.خود فضای نیویورک,کوچه های تنگ و باریک,فضاهای تیره با نورپردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود قویترین عامل در تحقق این هدف سازندگان به شمار میرفت.از آنجایی که در Max Payne 3 لوکیشن بازی از نیویورک به سائوپائلو برزیل تغییر کرده و حالا برف و سکوت شب جای خود را به آفتاب سوزان و گرمای روز داده لذا این واهمه وجود دارد که سازندگان نتوانند آن حس و حال خاص نوآور Max Payneهای ۱& 2 را در Max Payne 3 نیز پیاده کنند .

عرفان بازدید : 460 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

Dark Souls Prepare To Die Edition یک بازی با سبک اکشن RPG می باشد که سازندگان بازی شما در مکان های شیطانی و ترسناک خواهند بود . داستان این بازی کاملا تخیلی است و دارای قسمت های ترسناک و دلهره آور می باشد شما در این بازی هیولا های زیادی در پیش رو دارید که نابود کردن آن ها کار ساده ای نیست حتی دشمنانی که بیشتر شبیه زامبی های اسکلتی هستند به راحتی نمی توانید نابود کنید شما سربازی هستید که برای نابود کردن دشمنانتان باید جنگجوی خوبی باشید . گسترده ترین بخش بازی بخش گیم پلی آن است در این بازی انتخاب شخصیتی که با آن بازی می کنید بر عهده ی خودتان می باشد برای مثال شما می توانید فیزیک ، صورت ، مو و رنگ موی شخصیتتان را انتخاب کنید این بازی گیم پلی ای عالی و زیبا دارد از جمله اصلحه هایی که در اختیار دارید ، فن هایی برای مبارزه با دشمنانتان که بر اثر تجربه باید یاد بگیرید .

 

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد |

 

Dark Souls Prepare To Die Edition دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC

 

عرفان بازدید : 267 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

Tiny Troopers یک بازی اکشن و استراتژیکی می باشد که چندی پیش برای iOS منتشر شد و هم اکنون نسخه‌ی PC آن نیز منتشر شده است . در این بازی شما می بایست فرماندهی گروهی از سربازهای کوچک را برعهده بگیرید و با تمام توان خود برای پیروزی مبارزه کنید . ۳۰ ماموریت مرگبار با اهداف متنوع در انتظار شما هستند که با گرفتن گروگان و یا نابود سازی ژنرال های دشمن ، می توانید سریعتر به پیروزی برسید . برای مشاهده تصاویری از این بازی به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید .

 

Tiny Troopers بازي استراتژيكي و كم حجم Tiny Troopers

 

عرفان بازدید : 336 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

Shad O یک بازی استراتژیکی اکشن برای دوست داران بازی های سبک استراتژیک.در این بازی شما در نقش یک پسر ۹ ساله هستید که وقتی از خواب بیدار میشوید خود را در سرزمینی عجیب و قریب میبینید با پر از هیولاها..حال باید مسیر خود را برای بازگشت پیدا کنید و این سرآغاز بازیست.در بازی باید با هیولاها مواجه شوید و آنها را شکست دهید که البته بین راه با دوستانی نیز برخورد خواهید کرد . در ادامه می توانید نسخه‌ی SKIDROW این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Shad O دانلود بازي استراتژیکی Shad O براي PC

 

 

 

عرفان بازدید : 369 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

Uprising44 The Silent Shadows یک بازی استراتژیکی می باشد که در برخی از صحنه های آن می بایست به صورت سوم شخص بازی را ادامه بدهید . این یک ترکیب منحصربفرد از ترکیب این دو حالت می باشد که در عمق آن داستانی جالب نهفته است . داستان بازی در جنگ جهانی دوم در حال اتفاق است . می توانید با استفاده از ۱۶ سلاح مختلف و با تاکنیک های جنگی سربازان خود را هدایت کنید و دستورهای مختلفی نظیر دفاع ، حمله ، مبارزه در محله های نزدیک و … را به آن ها بدهید و به طور کل نظارت کاملی برروی عملکرد هریک از آن ها داشته باشید . در ادامه می توانید نسخه ی معتبر SKIDROW این بازی را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Uprising44 The Silent Shadows دانلود بازی Uprising44 The Silent Shadows برای PC

 

 


عرفان بازدید : 265 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

وقتی نورامیدی دردل کسی نباشد,وقتی ایمان از بین برود چیزی جز ظلمات و تاریکی همه چیز را در بر نمیگیرد.داشتان بازی Inquisitor بر میگردد به از دست دادن ایمان مردمی که جز پول و شهرت چیزی نمیخواستند..در سالهای دور مردمانی زندگی میکردند در رفاه و خوشی و با ایمان به خدا روزگار را سپری میکردند..اما با بالا رفتن درآمد و حوسرانی مردم خدایان فراموش شدند و کفر جایگزین شاکرین شد و نتیجه آن هرج و مرج و خون و خونریزی و اینجا بود که شیطان توانست به بیرون راه یابد و کشتار و خون راه بیندازد و دنیا را در تاریکی و طلمات فرو برد..حال شمایید که باید طلم و ستم را از بین ببرید و ایمان را به مردم بازگردانید تا بتوانید دوباره زندگی و آرامش را به دیگران بازگردانید. در ادامه می توانید نسخه ی SKIDROW اینب را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Inquisitor دانلود بازي استراتژيكي Inquisitor براي PC

 

 

 

عرفان بازدید : 459 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

Torchlight II عنوان یک بازی نقش آفرینی (RPG) می باشد که در ادامه ی قسمت یک آن توسط شرکت Runic Games طراحی و منتشر شده است . Torchlight یک Action-RPG فوق العاده بود که توسط یک استودیوی نوپا ساخته شده بود و سیستم Loot آن توانست بالاخره پس از سال ۲۰۰۰ کاری کند که مردم از Diablo II دست بردارند. Torchlight به مدت ۱۱ ماه در دست ساخت بود و نسخه دوم آن هم تقریباً همین قدر زمان را می طلبد. اینبار سیستم Loot کردن خیلی غنی تر شده و در کنار کلاس های قبل، چهار نوع کلاس جدید هم به بازی اضافه شده اند.اولین کلاس Engineer است که شخصیت آن یک مرد سبیل دار با یک عینک یک چشمی است که علاقه زیادی به نبردهای تن به تن دارد و از ابزارهای مکانیکی برای پیشبرد کار خود استفاده می کند.

 

Torchlight II دانلود بازی Torchlight II برای PC

 

عرفان بازدید : 329 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

Carrier Command Gaea Mission یک بازی استراتژیکی می باشد که به تازگی منتشر شده است . در پی جنگ فاجعه آمیزی که بین اتحادیه United Earth و اتحادیه Asian Pacific رخ داد، زمین به مکانی غیر قابل سکونت تبدیل شد. تنها امید باقی مانده در سیستم خورشیدی است، جایی که برج ثور ماه ، کلید بازیابی منابع آب زمین که کاهش یافته اند می باشد. شما به عنوان عضوی از این جنگ و باقی مانده نیروهای UES، با نام سروان Myric مامور یک وسیل نقلیه نظامی شده است. با پیمودن دریاها و برقرار شبکه پایگاه های دریایی، ماموریت شما شکار دشمن می باشد.

 

Carrier Command Gaea Mission Proper-RELOADED

 

Carrier Command Gaea Mission دانلود بازی Carrier Command Gaea Mission برای PC

 

 


عرفان بازدید : 438 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

XCOM: Enemy Unknown یک بازی استراتژی Turn-Based و در مورد حمله بیگانه های فضایی به زمین است و شما در این بازی با داشتن جوخه های جنگی خود وارد مبارزه با این موجودات می شوید و در طول بازی کم کم به موفقیت می رسید و یا شکست می خورید.گرافیک بازی رنگی و به سبک کارهای علمی-تخیلی (Sci-Fi) است و در بعضی مواقع خیلی شبیه به Halo کار شده است. بازی بر خلاف نسخه اصلی که در سال ۱۹۹۹ اتفاق می افتد در ۱۹۶۰ پیگیری می شود. در همان مرحله اول، متوجه می شویم که XCOM یک بازی غنی و بسیار تاکتیکی است. در بعضی مواقع باید آنقدر نزدیک به میدان نبرد بشوید تا متوجه شوید با چه موجوداتی روبرو هستید و چه تاکتیکی را باید پیش ببرید و با دقت به پشت سنگرها و موانع حرکت کنید. چگونه حرکت کردن در XCOM خیلی مهم است، شما باید زمان بندی تیراندازی هم تیمی ها را با حرکت خود یکی کنید و یا اینکه هر کدام از آن ها را به منطقه ای از نقشه ببرید و ناگهان یک حمله غافلگیر کننده انجام دهید.

 

XCOM Enemy Unknown-FLT

 

XCOM Enemy Unknown دانلود بازی XCOM Enemy Unknown برای PC

 

عرفان بازدید : 898 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

Mark of the Ninja – قهرمان بازی نینجایی از قبیله هیسومو که متوجه می شود که روستای قبیله هیسومو توسط فردی به نام Kelly Corporal که از فرستاده شدگان گروه Hessain Service میباشد، مورد حمله قرار گرفته است و استاد وی رییس قبیله را گروگان میگیرد.نینجا لحظه ای درنگ نمیکند و برای نجات استادش و روستا به سمت آن حرکت میکند…پس از نجات روستا رییس قبیله به او میگوید که این حملات توسط HS ورییس این گروه Karajan صورت گرفته و وی قصد به دست آوردن گنجهایی از قبیله هیسومو را دارد.سپس رییس قبیله نینجا را به عنوان قهرمان قبیله به مردم معرفی میکند.پس از این وقایع متوجه میشویم که قهرمان ما یک نوع خالکوبی بر بدن خود دارد که توسط گیاهی درست میشود و قدرت های فراوانی دارد…اما این مسئله چندان هم خوش آیند نیست این خالکوبی باعث به وجود آمدن اختلالات روانی برای قهرمان داستان میشود و شخصیت اصلی حتی حاظر هست برای جلوگیری از فاش شدن این راز آماده برای دادن جان خود باشد!اما گنج روستا بالاخره توسط یه بازرگان دزدیده میشود و ماموریت شما در این بازی آن است که گنج دزدیده شده را به روستا باز گردانید و هرطور که شده Karajan را به قتل برسانید تا راز وجود گنج در روستا را اشخاص بیشتری نفهمند.

 

Mark of the Ninja-FLT | 2.0 GB

 

Mark of the Ninja دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC

 

عرفان بازدید : 239 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

Into the Dark – این بازی شما را به اعماق ترس و دلهره به همراه تاریکی خواهد برد ، دنیا به جهنم تبدیل شده و مردم به زامبی تبدیل شده اند . چگونه خود را نجات خواهید داد؟ بازی تنها در تاریکی ترس را در عمق وجود شما خواهد کاشت و شما را به لرزه خواهد آورد . Into the Dark یکی از زیباترین بازیهای سبک اکشن اول شخص است که توانسته با تلفیق زمینه های ترس و ماجراجویی یک عنوان بسیار ارزشمند را در دنیای بازیهای رایانه ای تولید کند . عنوانی که ارزش تجربه را خواهد داشت .د استان بازی Into the Dark که توانسته برنده جایزه شود با فضاسازی بسیار عالی که در بازی صورت میگیرد به اوج خود می رسد . رنگهایی که برای فضاسازی استفاده شده بسیار تیره هستند و به خوبی حس ترس را به بازیباز القا می کند . با این همه بازی Into the Dark درون مایه هایی از سبک نقش آفرینی را هم درون خود جای داده و در این بازی با ۱۶ مرحله مختلف روبرو خواهید شد که همه به خوبی طراحی شدند و در القای وحشت به گیمر بسیار عالی عمل شده است .  

 

Into the Dark-SKIDROW | 3.1 GB

 

Into the Dark دانلود بازی Into the Dark برای PC

 

 

 

عرفان بازدید : 216 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا و استراتژیک Frozen Hearth که در استودیو بازیسازی Epiphany Games ساخته شده و سپس کمپانی Immanitas Entertainment GmbH آن را برای PC در سال ۲۰۱۲ منتشر نموده است ، بازی قلب های یخ زده یک بازی استراتژیک با ترکیبی از اکشن/فانتری است ، که دنیای جادوگران و هیولاها را به چالش میکشد ، در سرزمین هیولای یخی نیروهای هیولا مردم را به گروگان می گیرند و در فکر نابودی و انقراض نژاد دیگر هستند . حال شمایید که دیگر از خود نمی شناسید و به مبارزه این نژاد بی رحم میروید . در این بازی در دنیای سحر و جادو قدم خواهید گذاشت و می توانید کسب قدرت کنید و فنون و جادو و سحرهای مختلفی یاد بگیرید و به قدرت خود بیفزایید . بازی حالت مولتی پلیر نیز دارد و می توانید چند نفره بازی کنید و محارت های خود را در یک چالش رقابتی مورد آزمایش قرار دهید.

 

Frozen Hearth-RELOADED | 2.2 GB

 

Frozen Hearth دانلود بازي Frozen Hearth براي PC

 

 


عرفان بازدید : 257 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

Meridian Age of Invention یک بازی کم حجم در سبک Dash می باشد که در این بازی می بایست با مدیریت صحیح مراحل بازی را طی کنید . در این سفر پرفسور کاردانو ، یک مخترع عجیب ولی باهوش به شما کمک خواهد کرد . برای نوسازی روستاها می بایست به استخدام کارگران ، یافتن منابع ، تعمیر و نگهداری زیرساخت ها ، تامین غذا و سایر خدمات بپردازید تا بتوانید ۵۵ مرحله ی جذاب این بازی را طی کنید . در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از محیط این بازی را مشاهده نمایید .

 

Meridian Age of Invention دانلود بازی مدیریتی Meridian Age of Invention

 

 


عرفان بازدید : 360 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

Omerta City Of Gangsters – زندگی به معنای انتخاب است. زمانی که شما وارد آن می شوید، می توانید به سمت چپ و راست حرکت کنید و آنقدر این کار را ادامه دهید تا مسیر اصلی را گم کنید. خیلی از مردم به یکدیگر اعتماد نمی کنند و حتی ساکنین یک محله با محله دیگر سر جنگ دارند. حال بازی جدید استودیوی Haemimont Games ما را با انتخاب های زیادی روبرو می کند که مسیر زندگی شخصیت اصلی بازی را تغییر می دهد. او به سمت پایین شهر حرکت می کند و سعی می کند تا از دید پلیس ها پنهان بماند. او یک سلاح Tommy به دست دارد و می گوید توچی (Tucci) من را فرستاده است. او زمانی که این حرف را می زند، مردی را به گلوله می بندد و دوباره می گوید: “اوه، سلام. ما فقط قصد داشتیم که یک قهوه بخوریم!” بعد از اینکه برای یک قهوه کشت و کشتار راه انداختید و پول آن را نیز حساب کردید، به منطقه Omerta بازمی گردید. جایی که گانگسترها در آن فعالیت می کنند. اینبار زنگ دری را می زند. کسی از او می پرسد: “چه کسی شما را فرستاده؟” و او می گوید: “Tommy Two Gun Tucci”. در باز شده و شخصیت اصلی راهی مکانی می شود که برای آن از خانه خارج شده بود. او وارد اتفاقی می شود که در انتهای آن فرد دیگری پشت یک میز نشسته است. مرد پشت میز یک کت به تن دارد و یک ماشین تایپ بسیار قدیمی نیز روبرویش قرار گرفته است. همچنین در کنار او یک جاسیگاری قرار دارد که ته سیگاری در آن دیده می شود.

 

Omerta City of Gangsters-FLT | 1.0 GB

 

Omerta City of Gangsters PC دانلود بازی Omerta City Of Gangsters برای PC

 

عرفان بازدید : 285 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

در بازی کم حجم Airline Baggage Mania Deluxe که در سبک بازی های Dash می باشد ، می بایست برای اولین بار مدیریت خدمات یک فرودگاه را برعهده بگیرید . باید در کوتاه ترین زمان ممکن وسایل شخصی مسافران را در اختیارشان قرار دهید . این کار آسان نیست ! چرا که تمام وسایل برروی ریلی متحرک در حال حرکت هستند و شما می بایست سرعت را چاشنی کار خود کنید تا موفق باشید ! ۷۰ مرحله ی جذاب در این بازی سرگرم کننده در انتظار شما می باشند ، در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی را مشاهده نمایید .

 

Airline Baggage Mania Deluxe دانلود بازی کم حجم و مدیریتی Airline Baggage Mania Deluxe

 

 


عرفان بازدید : 463 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

Royal Defense عنوان یک بازی مدیریتی و کم حجم جدید می باشد . قلعه نیاز به یک قهرمان جدید دارد ! با ساختن برج ها ، کسب پول و یادگیری ترفندها می بایست دشمنان را از خود دور نگه دارید . از پادشاهی Dwarven در مقابل انبوهی از ترول ها محافظت کنید تا به عنوان یک قهرمان شناخته شوید . در ادامه می توانید تصاویری از این بازی به همراه لینک های دانلود را مشاهده نمایید .

 

Royal Defense دانلود بازی مدیریتی و کم حجم Royal Defense

 

عرفان بازدید : 328 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

Impire یک بازی استراتژیکی می باشد که به برای PC منتشر شده است .استودیوی Paradox بازی Impire را می سازد که به تازگی چند پروژه مختلف را در دست تولید دارد. شخصیت اصلی بازی بعل-ابدان (Baal-Abaddon) نام دارد و طبق دمویی که از این بازی به نمایش درآمد، بازیکنان کنترل او را در جایی بدست گرفتند که در گوشه ای از یک محیط زیرزمینی قرار داشت.در اینجا او وظیفه پیدا کردن چند کارگر را داشت تا بتوانند به او در انجام مأموریتش کمک کنند. کارگرها مسئول ساخت و ساز اتاق ها، راهروها و حتی سیاه چال های مختلف هستند. آن ها با کندن زمین و ساخت ساختمان های مختلف، با دشمنانی روبرو می شوند. برای ساخت قسمت های مختلف، شما نیاز به جمع آوری آتیم های گوناگونی دارید که با نیروهای خود آن ها را بدست خواهید آورد. شما در این بازی تنها به یک منطقه خاص محدود نمی شوید. به محیط هایی خواهید رسید که در نقشه دیده نمی شوند و در آن ها آیتم های بسیار زیادی دیده می شوند که جمع آوری آن ها به شما امتیاز خواهند داد.

 

Impire-FLT | 1.2 GB

 

Impire دانلود بازی استراتژیکی Impire برای PC

 

 

شما می توانید در کنار ساختمان های اصلی، تونل های فرعی نیز حفاری کرده و مسیرهای جدیدی را پیدا کنید. ممکن است به موجودات عجیب و غریبی برخورد کنید که به شما کمک کنند و یا برایتان دردسرساز شوند. در Impire شما با المان های نقش آفرینی جالبی نیز روبرو می شوید. باید در محیط بازی به Loot کردن بپردازید تا آیتم های مختلفی را پیدا کنید. می توانید یک سیاه چال را کاملاً مورد بررسی قرار دهید و آن را پاکسازی کنید تا به سلطان آنجا تبدیل شوید. در این بازی باید همیشه از قهرمان های خود محافظت کنید تا در شرایط حساس توانایی استفاده از آن ها را داشته باشید.

با اینکه هیولاها و شیاطین به صورت مستقل دیده می شوند، اما ممکن است که همانند نیروها در بازی های Company of Heroes یا Dawn of War با هم متحد شوند و یک لشکر بزرگ را پدید بیاورند. این موضوع برای نیروهای شما نیز وجود دارد و بازیکنان می توانند افراد خود را با هم ترکیب کنند. کنترل نیروها بر اساس بازی های RTS طراحی شده و شما مشکلی با آن ها نخواهید داشت. البته برخی از المان های همیشگی که در این سبک مشاهده می شوند، در این قسمت وجود ندارند. به طور مثال، نمی توانید برای گروه های مختلف از نیروهای خود یک شماره خاص را در نظر بگیرید که با فشار دادن آن بتوانید سریع آن ها را انتخاب کنید. این موضوع باعث می شود تا برای چند بار روی نیروهای خود که ممکن است در فاصله زیادی از هم قرار داشته باشند، کلیک کنید و آن ها را به منطقه مورد نظر هدایت کنید.

عرفان بازدید : 289 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

روزی روزگاری ، پادشاهی مهربان به حکومت شاهزاده ای عاقل و محبوب در نزد سراسر زمین در حال اداره ی کشور بود که روزی شاهزاده توسط ابرهای سیاه طلسم شد و به سنگ تبدیل شد . شما به عنوان دوست صمیمی شاهزاده (Molky) باید راه حلی پیدا کنید تا طلسم او را بشکنید و آرامش را به سرزمین برگردانید . آیا می توانید آثار جادویی طلسم را دنبال کنید و شاهزاده را نجات دهید !؟

 

Sweet Kingdom Enchanted Princess بازی کم حجم و سرگرم کننده Sweet Kingdom Enchanted Princess

 

 

caution بازی کم حجم و سرگرم کننده Sweet Kingdom Enchanted Princess توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازدید کننده ی محترم لطفا برای حمایت از ما عضو شوید --->
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • علمی تفریحی دانلود
  • نیشابور موزیک
  • تبلیغات ارزان ...
  • بازاريابي و تجارت اصولي
  • ღ♥ღKaFeH-EsHgEღ♥ღ
  • P E R S P O L I S
  • سافت فست |نرم افزار,مالتی مدیا,گرافیک,بازی
  • سافت فست |نرم افزار,مالتی مدیا,گرافیک,بازی
  • سافت فست |نرم افزار,مالتی مدیا,گرافیک,بازی
  • سافت فست |نرم افزار,مالتی مدیا,گرافیک,بازی
  • سولاکان
  • کـــــــهـــــکــشـــان دانــــلــود
  • پورتال تفریحی و سرگرمی ایرونیها
  • پیشنهاد خرید و فروش سهام ـ تحلیل تکنیکال -اخبار اقتصادی
  • سون موزیک | دانلود اهنگ جدید-seven music
  • تراختور بارسلون
  • کلبه عاشقی
  • bia2-movie
  • زیبا موسیقی | nicemoozik
  • [̲̅w̲̅][̲̅e̲̅][̲̅l̲̅][̲̅c̲̅][̲̅o̲̅][̲̅m̲̅][̲̅e̲̅]
  • سايت رپستارز |بزرگترين سايت رپ فارسي|بهترين سايت رپ
  • $دانلودستان فیلم آهنگ$
  • بیست تمپ
  • مركز دانلود وب تو دي
  • خنده بازار
  • پاتوق فارسی زبانان
  • جیگر چت بزرگترین چت روم ایرانی
  • شارژ ایرانسل و همراه اول
  • بروزترین سایت دانلود بازی و نرم افزار جدید
  • FUNNY
  • کامپیوتر موبایل گیم فیلم آهنگ
  • دانلود فايل هاي كمياب
  • فروشگاه اینترنتی کالا 140
  • club108
  • وبسایت تفریحی و سرگرمی تفریح سرا
  • مرکز آموزش
  • ‎بروزترین،بهترین،توپترین نرم افزار ها‎
  • سایت تفریحی آموزشی سرگرمی
  • بروزترین سایت دانلود موبایل
  • دانلود|بهترین مرجع دانلود
  • بروزترین مرجع دانلود فیلم
  • نماز تا اوج
  • بــــاشگـــاه ثـــــامن ســــبزوار
  • اخبار فوتبالی
  • تبادل لینک
  • سافت فست, دانلود نرم افزار
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک رایگان , تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک رایگان
  • سایت تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • خرید ام پی تری پلیر
  • بالابردن بازديدوبلاگ
  • وی پی ان رایگان
  • برنامه نویسی و آهنگسازی
  • |:. هدیه من .:|
  • دهکده ی داستان ها
  • ₰ܓܨ سیــمـافــان.آی آر ܓܨ₰
  • تجارت و کسب درآمد اینترنتی ؛ دانلود رایگان
  • i T
  • قرمز برف
  • وبلاگ درسی ششم الف دبستان شاهد پسران آمل
  • ღღღرویای محالღღღ
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    ايا از اين وبلاگ راضي هستيد ؟
    طرفدار کدام تیم هستید؟{میتوانید چند تا را انتخواب کنید}؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 245
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 171
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 265
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 23,714
  • بازدید کلی : 719,851
  • کدهای اختصاصی