loading...
دانلود بازی کامپیوتر سریال فیلم ایرانی کارتون دانلود رایگان
تبلیغات شما در اینجا با ماهانه 10000هزار تومان ده هزار تومان


محل تبليغات شما


محل تبليغات شما


محل تبليغات شما


محل تبليغات شما


محل تبليغات شما


آخرین ارسال های انجمن
عرفان بازدید : 617 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

در بازی Crash Time 5 Undercover دیگر خبری از تخیلات سری های قبلی نیست و وقتی تصادف میکنید با حادثه واقعی روبرو هستید.گرافیک بسیار بالا رفته و سرعت ها طبیعی و واقعی..کافیست با سرعت ۲۰۰ به جایی برخورد کنید تا تکه تکه شدن ماشینتان را احساس کنید.. فرار از دست پلیس و برخی موارد برعکس! بازی عالی که همه چیز فقط بر پایه سرعت و هیجان طراحی شده و شما شاید یک رانندگی دیوانه وار را تجربه کنید! شاید بازی شبیه کبرا ۱۱ باشد که البته همیشه همینطور است چون کل بازی بر اساس همین فیلم طراحی شده پس زیاد در تعقیب و گریزها تعجب نکنید که یاد فیلم کبرا ۱۱ میفتید و اصلا نام دیگر بازی همین است! رانندگی واقعی با انواع اتوموبیلهای سرعتی و قدرتی و مانورهای چندگانه در خیابانها و شلوغیها بر هیجان بازی میفیزاید.

 

Crashtime 5 Undercover-RELOADED

 

Crash Time 5 Undercover PC دانلود بازی Crashtime 5 Undercover برای PC

 

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP/Vista/7

CPU : Intel Pentium 4 at 3.2 GHz / Athlon 64 3200+ or better

RAM: 1 GB RAM (2 GB RAM – Vista/7)s

Hard Disk Space: 2 GB of free hard drive space

Video Card: 512 MB (GeForce 7900 GTX or better)s

DirectX®: DirectX(R) version: 9.0c (included)s


عرفان بازدید : 228 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

F1 2012 قسمتی دیگر از سری بازی های محبوب F1 می باشد . از ویژگی های جدید این بازی می توانید به اضافه شدن حالت های (Mode) جدید برای تجربه مسابقات فرمول ۱ اشاره کرد . مپ های جدید به بازی اضافه شده اند که الهام گرفته از تگزاس و آستین کشور آمریکا هستند . در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۱۲ دوازده تیم با ۲۴ راننده در بازی ها شرکت دارند که باعث بالارفتن جذابیت بازی می شوند . گرافیک بازی پیشرفته قابل توجهی نسبت به نسخه های قبلی خود داشته است و بدون شک یکی از بهترین شبیه سازهای مسابقات جذاب و محبوب فرمول ۱ در دنیا می باشد که در ادامه می توانید نسخه FLT این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

f1 12 دانلود بازی F1 2012 برای PC

 

 

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP , Vista or Windows 7

CPU: Intel Core 2 Duo @ 2.4Ghz or AMD Athlon X2 5400+

RAM: 2 GB

HDD: 15 GB free disk space

Graphics: AMD HD2600 or NVIDIA Geforce 8600

عرفان بازدید : 263 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

WRC 3 – با یک عنوان رالی روبرو هستیم که استانداردها و قوانین این مسابقات را در خود دارد. شما با انتخاب یک ماشین از کمپانی های لایسنس شده توسط سازندگان بازی، می توانید وارد رقابتی بزرگ شوید و با مسابقات مختلف فصل های گوناگونی را بگذرانید. تنوع ماشین ها آنچنان بالا نیست، ولی خوشبختانه سازندگان سعی کرده اند لایسنس ماشین های معروف این مسابقات را بگیرند . این نسخه با یک موتور گرافیکی جدید به نام Spikengine طراحی شده است تا یکی از بزرگترین نواقص این عناوین که پایین بودن گرافیک بود را حل کنند ، در همین راستا کل بازی از نو طراحی و برنامه نویسی شده است . این بازی دارای ۵۰ تیم مختلف است که در کل دارای ۳۵ اتومبیل لایسنس شده می باشد .

 

WRC World Rally Championship 3-SKIDROW | 3.7 GB

 

WRC World Rally Championship 3 دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای PC

 

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP/Vista/7

CPU : Intel Pentium 4 3.46GHz or Athlon 64 3800

RAM: 2 GB or more

Hard Disk Space: 7 GB of free hard drive space

Video Card: 512 MB GeForce GT 430 48 Shaders or Radeon HD 7620G

DirectX®: DirectX(R) version: 9.0c (included)s

Sound: Any sound card which supports DirectX 9.0

 

عرفان بازدید : 468 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

Euro Truck Simulator اولین بازی شبیه سازی کامیون با تنظیمات اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای مختلفی از رم تا برلین تا مادردی و تا پراگ (و شهرهای دیگر دنیا) با یک ماشین کاملا واقع گرایانه رانندگی خواهید کرد. Euro Truck Simulator یک بازسازی ارزشمند و طبیعی از کامیون های جاده های اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای اروپایی مختلف رانندگی خواهید کرد، شهرهای بسیار زیبایی را خواهید دید، محموله های مختلفی را بار خواهید زد و باید آنها را سر موقع به دست مشتری برسانید.بازی در بر اساس طراحی ماشین های اروپایی ساته شده، تمامی کامیون ها بسیار واقع گرایانه و با جزئیات بالا و بر اساس کامیون های واقعی ساخته شده اند. محیط داخلی کامیون در این بازی کاملا مانند بخش های بیروی کامیوت واقعی شبیه سازی شده است. ابزارهای واقعی مانند نشانگرهای فلش زن، دما و چراغ های خطر کمبود سوخت، برف پاک کن ها و سرعت سنج و … دارای کارآیی دقیق می باشند.

 

Euro Truck Simulator 2-FiGHTCLUB | 580 MB

 

Euro Truck Simulator 2 دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

 

 

  تصاویر محیط بازی :

عرفان بازدید : 290 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)
Agricultural Simulator 2013 – سری جدید بازی های شبیه سازی کشاورزی به تازگی منتشر شده است که توسعه های فراوانی نسبت به نسخه قبلی در آن مشاهده می شود. در این بازی شما به عنوان یک کشاورز مسئولیت کارهای روزانه یک زمین کشاورزی را بر عهده می گیرید که عبارتند از تولید غذا و ساخت منابع اکولوژیک. زمین های زراعی باید همیشه خوب نگه داری شوند و حیوانات مزرعه نیز باید به وبی مراقبت شوند. زمین بازی کاملا داینامیک بوده و کل بازی بسیار واقع گرایانه تر از نسخه های قبلی شده است. کشاورزان باید با دقت سرمایه گذاری کنند و روش مصرف بودجه خود را نیز کنترل کنند تا قیمت ها و صورت حساب ها از حد مجاز تجاوز نکند. برای تشخیص سود مالی نیاز به تکنیک های خاصی دارید.

 

Agricultural Simulator 2013-SKIDROW | 1.2 GB

 

Agricultural Simulator 2013 دانلود بازی Agricultural Simulator 2013 برای PC

 

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP SP3, Windows Vista/7

CPU : Intel 2,4 GHz Pentium, 100% kompatibler Prozessor

RAM: 2 GB RAM

Hard Disk Space: 6 GB of free space

Video Card: Nvidia Geforce 6800GT, ATI Radeon HD3650

DirectX®: DirectX 9.0

 

عرفان بازدید : 973 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.

 

Need for Speed Most Wanted-SKIDROW | 5.6 GB

نسخه ۲٫۳ گیگابایتی BlackBox به پست افزوده شد

 

NFS دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

 

 

 

ساختمان ها، آسمان، افقی که در بازی طراحی شده و… سریعاً چشم شما را به سمت خود جلب می کنند. استودیوی Criterion بازی زیبایی را تا این لحظه ساخته است. زمانی که همه بازیکنان از خط پایان بگذرند، مسابقه به پایان می رسد و به یک مسابقه دیگر می روند. مسیرها بسیار متفاوت هستند. از اتوبان های مختلف گرفته تا خیابان ها و مسیرهای پر پیچ و خمی که در این شهر مشاهده می کنید، به محل هایی برای مسابقه تبدیل شده اند. این بازی بخش آنلاین بسیار خوبی دارد و چالش های بسیار عالی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد که در سرتاسر شهر رخ می دهد. همچنین المان های خوبی را از بخش چندنفره بازی Burnout Paradise در خودش قرار داده است.

عرفان بازدید : 262 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)
بازی F1 Race Stars یکی از جدیدترین بازیهایی است که در زمینه ماشین سواری توسط کمپانی نام آشنای Codemasters که خالق عنوانهایی همچون بازی dirt است روانه بازار شد .F1 Race Stars فضایی کارتونی دارد و خیلی از پیست‌های مسابقه‌ای معروف دنیا در آن شبیه سازی شده‌اند.هم‌چنین مسابقه دهندگان فرمول یک در دنیای واقعی نیز با چهره‌ای کارتونی در F1 Race Stars حضور دارند.در این بازی شما به عنوان یک راننده فرمول ۱ باید سعی کنید در مسابقات تور جهانی که در ایالتهای مختلف آمریکا برگزار میشود پیروز شده و رتبه اول را در دنیا کسب کنید . این بازی عنوانی خانوادگی محسوب می‌شود که حال و هوایی شبیه به Mario Kart دارد. برخی از پیست‌های معروف دنیا در این بازی وجود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به پیست موناکو اشاره کرد.

 

F1 Race Stars REPACK-FLT | 3.0 GB

 

F1 Race Stars دانلود بازی F1 Race Stars برای PC

 

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP SP3, Windows Vista/7

CPU : Intel Core 2 Duo 2.4GHz or AMD Athlon X2 5400

RAM: 2 GB RAM

Hard Disk Space: 5 GB of free space

Video Card: MD HD2600 or NVIDIA Geforce 8600

عرفان بازدید : 300 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

Test Drive: Ferrari Racing Legend – این بازی یازدهمین بازی از سری Test Drive میباشد که ساخته شده است که سازنده‌ی آن استدیو Slightly Mad Studios که Need for Speed: Shift را با همکاری EA ساخته بود ،‌است .ناشر بازی کمپانی نام اشنای Atari است . در نسخه های قبلی سبک بازی open world sandbox بازگشت به سبک arcade racing همانطور که بازی Test Drive 6 اینطور بود و یک spin-off باشد. افسانه فراری بر روی تاریخچه اتومبیلهای فراری متمرکز است و مسابقات : Formula One , rally racing و GT .بیش از ۵۰ اتومبیل از نوع فراری در بازی وجود خواهد داشت و همه انها به صورت کامل چه از داخل چه از خارج طراحی شده اند و حتی افکتهای خسارت انها نیز بخوبی طراحی شده اند.گیم پلی بازی مثل سریهای گذشته خواهد بود با کمی تغییر مانند نسخه های Test Drive 2 و شبیه به Test Drive 6 هست اما Slightly Mad Studios بخشهایی را الهام خواهد گرفت ، سازنده بازی سعی دارد با الهام از بازی NFS مدلهای dynami و افکتهای تخریب را نیز در بازی بنمایش بگذارد .

 

Test Drive Ferrari Racing Legends-SKIDROW | 2.7 GB

 

Test Drive Ferrari Racing Legends دانلود بازي Test Drive Ferrari Racing Legends براي PC

 

 

همچنین حالت single-player بازی با نام campaign mode شناخته خواهد شد که تاریخچه ساخت و هدایت Ferrari را شامل میشود همانند بازی Electronic Arts که توجهش بر روی برند Porsche بود و ۵ سری از بازیهای Need for Speed و با نام تجاری Porsche Unleashed شناخته میشود.گفته شده بود که بازی فقط تمرکز روی یک مدل خاص رسینگ فراری را دارد ولی اینطور نیست و ماشینهای مدل Ferrari که مخصوص Formula One , rally و GT racing نیز در بازی حضور خواهند داشت.در حالت multi-player قابلیت بازی با ۸ راننده دیگر به صورت انلاین هم وجود خواهد.و همچنین گفته شده این عمل بروی بخش تکنفره بازی نیز صدق میکند.همچنین هنوز وجود حالت co-op در حالت تکنفره و چندنفره تایید نشده است .از ۵۰ اتومبیل موجود بازی ۱۱ انها تک سرنشین هستند مانند : Ferrari F2008 , 150° Italia ، ۱۲ خودرو sport مدلها : ۴۵۸ Italia و FXXو ۲۷ اتومبیل از نوع GT از جمله : ۳۴۸ Spider و ۵۷۵M Maranello نیز در بازی خواهند بود . Slightly Mad Studios ساخت بازی را بعد از پایان کار Need for Speed: Shift 2 شروع کرده است و گفته میشود از موتور گرافیکی بازی قبلی خود با کمی تغییرات یعنی Madness Engine در این بازی نیز برای صحنه های تصادف و طبیعی تر شدن بازی استفاده شده است .سخت ترین بخش اینجاست که اتاری ریسک بزرگی را برای انتشار این بازی با نام یک برند بزرگ پذیرفته است که باید ۵۰ اتومبیل ایتالیایی را از انواع مختلف را در بازی داشته باشد .

عرفان بازدید : 501 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)
Woodcutter Simulator 2013 – یک بازی جذاب از سری بازی های شبیه ساز ماشین های سنگین به سبک های گوناگون است.در این بازی که ماشین آلات آن تنها به ۱۸ چرخ محدود نمی شود ، شما از ماشین آلات سنگین دیگری چون لودرهای ویژه ی قطع درختان و… نیز بهره می برید.شما در این بازی که با عنوان شبیه ساز هیزم شکن عرضه شده است مراحل گوناگون برش چوب و ساخت وسایل مختلف از آن را به عهده دارید.با استفاده از ماشین هایی که در اختیارتان قرار می گیرد درختان جنگل را بریده و درخواست مشتری هایتان را پاسخ می دهید.گفتنیست بهبود وضعیت گرافیکی بازی نسبت به نسخه های پیشین و افزایش امکانات آن کاملا قابل ملاحظه است.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید…

 

 WCutter Cover دانلود بازی شبیه ساز هیزم شکن Woodcutter Simulator 2013

عرفان بازدید : 354 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

سخه جدید بازی محبوب و فوق العاده جذاب Sonic All Stars Racing Transformed که در استودیو بازیسازی Sumo Digital ساخته شده و سپس کمپانی مطرح و قدرتمند SEGA آن را برای کنسول PC منتشر ساخته است ، این عنوان بسیار شبیه بازی قبلی این سری یعنی Sonic & Sega All-Stars Racing است ، اما با یک تفاوت مهم و بزرگ . در بازی وسایل نقلیه شخصیت ها قابل تغییر به ماشین های دیگر می شو د، برای مسابقه بر روی آب به قایق ، برای مسابقه در هوا به هواپیما و یا هلی کوپتر و … تبدیل می شوند که سبک جدیدی از سری بازی های سونیک را ارائه می دهد ، ابعاد جدیدی که از سونیک مشاهده می کنیم نمایانگر خلاقیت بسیار بالای سازندگان بازی است که دنیای گیمرها را بسیار زیباتر از گذشته خواهند کرد .

 

Sonic and All Stars Racing Transformed-RELOADED | 4.3 GB

 

Sonic and All Stars Racing Transformed دانلود بازی Sonic and All Stars Racing Transformed برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیازی بازی :

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8

CPU: 2GHz Intel Core 2 Duo or equivalent

RAM: 1GB Ram (Windows XP), 2GB Ram (Windows Vista, Windows 7, Windows 8)s

Graphics: 256MB with Shader Model 3.0 support

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 6.7 GB free hard drive space

Sound: DirectX 9 Compatible

سیستم پیشنهادی بازی :

درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازدید کننده ی محترم لطفا برای حمایت از ما عضو شوید --->
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • علمی تفریحی دانلود
  • نیشابور موزیک
  • تبلیغات ارزان ...
  • بازاريابي و تجارت اصولي
  • ღ♥ღKaFeH-EsHgEღ♥ღ
  • P E R S P O L I S
  • سافت فست |نرم افزار,مالتی مدیا,گرافیک,بازی
  • سافت فست |نرم افزار,مالتی مدیا,گرافیک,بازی
  • سافت فست |نرم افزار,مالتی مدیا,گرافیک,بازی
  • سافت فست |نرم افزار,مالتی مدیا,گرافیک,بازی
  • سولاکان
  • کـــــــهـــــکــشـــان دانــــلــود
  • پورتال تفریحی و سرگرمی ایرونیها
  • پیشنهاد خرید و فروش سهام ـ تحلیل تکنیکال -اخبار اقتصادی
  • سون موزیک | دانلود اهنگ جدید-seven music
  • تراختور بارسلون
  • کلبه عاشقی
  • bia2-movie
  • زیبا موسیقی | nicemoozik
  • [̲̅w̲̅][̲̅e̲̅][̲̅l̲̅][̲̅c̲̅][̲̅o̲̅][̲̅m̲̅][̲̅e̲̅]
  • سايت رپستارز |بزرگترين سايت رپ فارسي|بهترين سايت رپ
  • $دانلودستان فیلم آهنگ$
  • بیست تمپ
  • مركز دانلود وب تو دي
  • خنده بازار
  • پاتوق فارسی زبانان
  • جیگر چت بزرگترین چت روم ایرانی
  • شارژ ایرانسل و همراه اول
  • بروزترین سایت دانلود بازی و نرم افزار جدید
  • FUNNY
  • کامپیوتر موبایل گیم فیلم آهنگ
  • دانلود فايل هاي كمياب
  • فروشگاه اینترنتی کالا 140
  • club108
  • وبسایت تفریحی و سرگرمی تفریح سرا
  • مرکز آموزش
  • ‎بروزترین،بهترین،توپترین نرم افزار ها‎
  • سایت تفریحی آموزشی سرگرمی
  • بروزترین سایت دانلود موبایل
  • دانلود|بهترین مرجع دانلود
  • بروزترین مرجع دانلود فیلم
  • نماز تا اوج
  • بــــاشگـــاه ثـــــامن ســــبزوار
  • اخبار فوتبالی
  • تبادل لینک
  • سافت فست, دانلود نرم افزار
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک رایگان , تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک رایگان
  • سایت تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • خرید ام پی تری پلیر
  • بالابردن بازديدوبلاگ
  • وی پی ان رایگان
  • برنامه نویسی و آهنگسازی
  • |:. هدیه من .:|
  • دهکده ی داستان ها
  • ₰ܓܨ سیــمـافــان.آی آر ܓܨ₰
  • تجارت و کسب درآمد اینترنتی ؛ دانلود رایگان
  • i T
  • قرمز برف
  • وبلاگ درسی ششم الف دبستان شاهد پسران آمل
  • ღღღرویای محالღღღ
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    ايا از اين وبلاگ راضي هستيد ؟
    طرفدار کدام تیم هستید؟{میتوانید چند تا را انتخواب کنید}؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 245
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 171
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 428
  • بازدید ماه : 173
  • بازدید سال : 23,877
  • بازدید کلی : 720,014
  • کدهای اختصاصی